We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales/Office Assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Vršovice, Praha
Vršovice, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost, která se zaměřuje na výrobky pro péči o domácnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici
Sales/Office Assistant
.Náplň práce:
Sales:
- Administrativní podpora při péči o zákazníky – prezentace, dotazy, měsíční obrat
- Analýza prodejů, ad-hoc analýzy
- Komplexní agenda přidělených zákazníků
- Agenda smluv, akce KAM
- Listování nových výrobků, příprava a odesílání vzorků apod.
Office management:
- Zásobování kanceláře, objednávání služeb, organizace oprav
- Agenda služebních automobilů pro ČR, SR i výrobní závod
- Koordinace bezpečnosti práce a pracovně lékařských služeb mezi externím dodavatelem, centrálou a zaměstnanci
- Organizace akcí, školení a jazykové výuky
- Organizace návštěv – taxi, hotely, kontakty
- Recepce, zahraniční zásilky, vizitky, telefony, objednávky v SAP apod.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na podobné pozici je výhodou
- Pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem podmínkou (aktivní využití)
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nadstandardní uživatelskou znalost
- Základní znalost zpracování analýz a obchodních výsledků
- Výborné organizační dovednosti
- Schopnost samostatné práce a zvládání komplexní a různorodé agendy
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci v menším kolektivu, avšak se zázemím silné nadnárodní skupiny
- Propracovaný systém firemního vzdělávání, možnost profesního růstu
- Motivující mzdu, dovolenou navíc, penzijní připojištění, Multisport kartu a další výhody
- Výrobky společnosti za zaměstnanecké ceny
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce
Praha Vršovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4466044
Posting date: 14.11.2022
2022-11-14
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Office manager, Sekretářka Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc