We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Řepy, Praha
Řepy, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi významné firmy zabývající se mezinárodním obchodem s mlékárenskými výrobky, hledáme vhodné kandidáty na pozici
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy.
Náplň práce:
- vedení recepce firemní budovy – vyřizování tel. hovorů, občerstvení pro návštěvy, výdej a příjem pošty, objednávání kancelářských potřeb, kontrola došlých faktur vztahující se ke správě firmy
- vystavování daňových dokladů, faktur, ODD, vrubopisů, zálohových faktur– v CZ i AJ v systému
- kontrola potvrzených dodacích listů od odběratelů, urgence jejich zasílání od dopravců a skladů, řešení rozdílů s oddělením logistiky
- účast na inventurách zásob zboží na skladech
- namátkově, event. podle potřeby kontrolovat podmínky skladování nakoupeného zboží
- spolupráce s obchodním oddělením – měsíční cenotvorba nákupních cen a jejich zadávání do systému
- spolupráce na přípravě a účast na zahraničních veletrzích (cca 1x ročně v EU)
- dle potřeby spolupráce při kompletaci/rozvozu/legalizaci dokladů, ústní a písemná komunikace s obchodními partnery, s orgány státní správy, bankami atd.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou – ideálně ekonomický směr
- Praxi – v logistické či obchodní firmě nebo absolvent ekonomického či obchodního oboru (zaučíme)
- Jazykové znalosti ČJ (rodilý mluvčí), Anglický jazyk úroveň min B1
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalosti práce na PC: MS Office zejména dobrou znalost Excel, Adobe Acrobat
- Komunikativní schopnosti, pečlivost, flexibilita, týmová spolupráce, analytické a logické myšlení
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou, případně zaučíme
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce na HPP do oddělení logistiky
- Práce na plný úvazek – 40 hod. týdně
- Po zkušební době možnost Home office
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč – záleží na zkušenostech + osobní ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Příspěvek na dovolenou
- Místo výkonu práce:
Praha 6 – Řepy
- Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příspěvek na dovolenou
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4514377
Posting date: 6.2.2023
2023-02-06
location: Praha Position: Office manager Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc