Referent/ka administrativy – Praha – Řepy

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Řepy, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi významné firmy zabývající se mezinárodním obchodem s mlékárenskými výrobky, hledáme vhodné kandidáty na pozici

Referent/ka administrativy – Praha – Řepy.

Náplň práce:

  • vedení recepce firemní budovy – vyřizování tel. hovorů, občerstvení pro návštěvy, výdej a příjem pošty, objednávání kancelářských potřeb, kontrola došlých faktur vztahující se ke správě firmy
  • vystavování daňových dokladů, faktur, ODD, vrubopisů, zálohových faktur– v CZ i AJ v systému
  • kontrola potvrzených dodacích listů od odběratelů, urgence jejich zasílání od dopravců a skladů, řešení rozdílů s oddělením logistiky
  • účast na inventurách zásob zboží na skladech
  • namátkově, event. podle potřeby kontrolovat podmínky skladování nakoupeného zboží
  • spolupráce s obchodním oddělením – měsíční cenotvorba nákupních cen a jejich zadávání do systému
  • spolupráce na přípravě a účast na zahraničních veletrzích (cca 1x ročně v EU)
  • dle potřeby spolupráce při kompletaci/rozvozu/legalizaci dokladů, ústní a písemná komunikace s obchodními partnery, s orgány státní správy, bankami atd.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou – ideálně ekonomický směr
  • Praxi – v logistické či obchodní firmě nebo absolvent ekonomického či obchodního oboru (zaučíme)
  • Jazykové znalosti ČJ (rodilý mluvčí), Anglický jazyk úroveň min B1
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalosti práce na PC: MS Office zejména dobrou znalost Excel, Adobe Acrobat
  • Komunikativní schopnosti, pečlivost, flexibilita, týmová spolupráce, analytické a logické myšlení
  • Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou, případně zaučíme

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce na HPP do oddělení logistiky
  • Práce na plný úvazek – 40 hod. týdně
  • Po zkušební době možnost Home office
  • Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč – záleží na zkušenostech + osobní ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na dovolenou
  • Místo výkonu práce:

    Praha 6 – Řepy

  • Nástup možný ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Příspěvek na dovolenou
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4514377  Posting date: 6.2.2023  The job comes from another website or source. Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc