We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Projektový manager Recruitment & Temporary
Pro-Temp Plus spol. s r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 30 000 Kč/měsíc
20 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Projektový manager Recruitment & Temporary
- Zajímá Vás práce s lidmi a personalistika?
- Myslíte si, že máte dobré komunikační schopnosti?
- Chcete pomáhat najít lidem práci a svým zákazníkům kvalitní zaměstnance?
- Rádi byste měli kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností?
- Máte rádi mít flexibilní pracovní dobu?
- Chcete sdílet pracoviště s několika málo kolegy než sedět v anonymním „open space“?
- Preferujete menší kolektiv před „korporátem“?
Jestliže jste odpověděli 7x ano, hledáme patrně právě Vás.
V našem týmu je nyní jedno volné pracovní místo pro nového kolegu/kolegyni.
Co budete dělat:
- Pravidelně komunikovat se svými zákazníky z různých oborů průmyslu a obchodu, a z různých regionů, navštěvovat je a pomáhat jim v řešení jejich náborových potřeb a obsazování volných pracovních pozic. Vytváření a udržování dobrých vztahů se svými zákazníky bude pro Váš úspěch klíčové. Stejně tak porozumění businessu Vašeho zákazníka, jeho produktům či službám, požadavkům, hodnotám, kultuře a mnoha dalším aspektům, jejichž znalosti či neznalost pro Vás může znamenat rozdíl mezi úspěchem a nezdarem.
- Aktivně a samostatně vyhledávat nové obchodní příležitosti na trhu, kontaktovat nové potenciální zákazníky a vést obchodní jednání. Kdo chce být při tom úspěšný, nesmí se bát „zvednout telefon“.
- Aktivně pracovat s informacemi, využívat databáze, sociální sítě, networking, inzerci a další zdroje, které Vám pomohou vyhledat ty správné lidi. Efektivní „Sourcing“ vyžaduje kreativitu, přemýšlení a otevřenou mysl, to se v době sociálních sítí občas podceňuje, ale opak je pravdou.
- Oslovovat a motivovat vhodné kandidáty (on-line, telefonicky i osobně) na pracovní pozice u Vašich zákazníků. K tomu využijete své komunikační schopnosti. Technologie jsou užitečné, ale vztahy se vytvářejí mezi lidmi, ne mezi počítači, tablety a telefony.
- Provádět přijímací pohovory s kandidáty, ověřovat jejich znalosti, schopnosti a dovednosti i osobnostní vlastnosti, které využijí na konkrétní pracovní pozici. Tu jim samozřejmě musíte řádně představit spolu se společností Vašeho zákazníka. Vaše schopnost vzbudit zájem kandidáta o pozici je důležitá, musíte mu však vždy poskytnout všechny podstatné informace k rozhodnutí. I on/ona si vybírá.
- Doporučovat a prezentovat Vámi vybrané kandidáty svým zákazníkům. Kandidát má zájem o pozici u Vašeho zákazníka – super, stačí již pouze přesvědčit zákazníka, že právě Váš kandidát je ten pravý
- Zajímá Vás práce s lidmi a personalistika?
- Myslíte si, že máte dobré komunikační schopnosti?
- Chcete pomáhat najít lidem práci a svým zákazníkům kvalitní zaměstnance?
- Rádi byste měli kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností?
- Máte rádi mít flexibilní pracovní dobu?
- Chcete sdílet pracoviště s několika málo kolegy než sedět v anonymním „open space“?
- Preferujete menší kolektiv před „korporátem“?
Jestliže jste odpověděli 7x ano, hledáme patrně právě Vás.
V našem týmu je nyní jedno volné pracovní místo pro nového kolegu/kolegyni.
Co budete dělat:
- Pravidelně komunikovat se svými zákazníky z různých oborů průmyslu a obchodu, a z různých regionů, navštěvovat je a pomáhat jim v řešení jejich náborových potřeb a obsazování volných pracovních pozic. Vytváření a udržování dobrých vztahů se svými zákazníky bude pro Váš úspěch klíčové. Stejně tak porozumění businessu Vašeho zákazníka, jeho produktům či službám, požadavkům, hodnotám, kultuře a mnoha dalším aspektům, jejichž znalosti či neznalost pro Vás může znamenat rozdíl mezi úspěchem a nezdarem.
- Aktivně a samostatně vyhledávat nové obchodní příležitosti na trhu, kontaktovat nové potenciální zákazníky a vést obchodní jednání. Kdo chce být při tom úspěšný, nesmí se bát „zvednout telefon“.
- Aktivně pracovat s informacemi, využívat databáze, sociální sítě, networking, inzerci a další zdroje, které Vám pomohou vyhledat ty správné lidi. Efektivní „Sourcing“ vyžaduje kreativitu, přemýšlení a otevřenou mysl, to se v době sociálních sítí občas podceňuje, ale opak je pravdou.
- Oslovovat a motivovat vhodné kandidáty (on-line, telefonicky i osobně) na pracovní pozice u Vašich zákazníků. K tomu využijete své komunikační schopnosti. Technologie jsou užitečné, ale vztahy se vytvářejí mezi lidmi, ne mezi počítači, tablety a telefony.
- Provádět přijímací pohovory s kandidáty, ověřovat jejich znalosti, schopnosti a dovednosti i osobnostní vlastnosti, které využijí na konkrétní pracovní pozici. Tu jim samozřejmě musíte řádně představit spolu se společností Vašeho zákazníka. Vaše schopnost vzbudit zájem kandidáta o pozici je důležitá, musíte mu však vždy poskytnout všechny podstatné informace k rozhodnutí. I on/ona si vybírá.
- Doporučovat a prezentovat Vámi vybrané kandidáty svým zákazníkům. Kandidát má zájem o pozici u Vašeho zákazníka – super, stačí již pouze přesvědčit zákazníka, že právě Váš kandidát je ten pravý
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Výkonnostní bonus vázaný na vlastní výsledky bez omezení
- Flexibilní pracovní dobu vč. možnosti „Home Office“
- Pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- Malý přátelský kolektiv
- Občerstvení na pracovišti
- „Sick Days“
“Pet/children friendly office“
- Flexibilní pracovní dobu vč. možnosti „Home Office“
- Pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- Malý přátelský kolektiv
- Občerstvení na pracovišti
- „Sick Days“
“Pet/children friendly office“
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Jsme pracovní agenturou a personálně-konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád. Našim zákazníkům poskytujeme kvalitní služby v oblasti dočasného přidělování pracovníků i náboru zaměstnanců na nižší a střední pracovní pozice.
Jsme pracovní agenturou a personálně-konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád. Našim zákazníkům poskytujeme kvalitní služby v oblasti dočasného přidělování pracovníků i náboru zaměstnanců na nižší a střední pracovní pozice.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Agenturou práce a personálně konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád.
ID: 3818370
Posting date: 25.11.2019
2019-11-25
location: Praha Position: HR Koordinátor Company: Pro-Temp Plus spol. s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000 - 30 000 Kč/měsíc