We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista/ka péče o klienty s možností využití angličtiny
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Okres Teplice
Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SPECIALISTA/KA PÉČE O KLIENTY S VYUŽÍTÍM ANGLICKÉHO JAZYKA
Rádi si povídáte a ještě raději v angličtině? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Co budete na této pozici dělat?
•Stanete se přítelem po telefonu pro zahraniční klienty
•Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
•Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
•Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Rádi si povídáte a ještě raději v angličtině? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Co budete na této pozici dělat?
•Stanete se přítelem po telefonu pro zahraniční klienty
•Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
•Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
•Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Zaměstnanecké výhody, benefity
A co nabízíme my?
•Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
•Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
•Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
•Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí
•Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
•Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
•Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
•Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
•Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
•Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí
•Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
•Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
Informace o náboru
Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni
•Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
•Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
•Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
•Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
•Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
•Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni
•Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
•Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
•Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
•Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
•Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3293018
Posting date: 28.2.2018
2018-02-28
location: Okres Teplice Position: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Company: Raiffeisenbank a.s.