We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka ředitele kontaktního centra a divize kreditní karty – Praha
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova 1716/2b, 14078 Praha 4, Praha
Hvězdova 1716/2b, 14078 Praha 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme novou posilu na centrálu společnosti, která by byla podporou pro ředitele Kontaktního centra a ředitelku divize Kreditní karty. Pokud jste komunikativní, umíte jednat s lidmi a máte cit pro detail, čtěte dále.
Co budete na pracovní pozici dělat?
*Podporovat přímé nadřízené: správa kalendáře, správa docházky nadřízeného i ostatních členů týmu, vyúčtování nákladů, sledování a kontrola čerpání budgetů
*Organizovat služební cesty a obchodní schůzky
*Připravovat podklady a program k interním poradám, zápisy
*Tvořit reporty, statistiky a prezentace
*Komunikovat s ostatními útvary banky
*Zpracovávat Ad hoc a pravidelné analýzy
*Pracovat na samostatných úkolech provozní povahy
*Technicky a administrativně zajišťovat chod kanceláře
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Máte chuť do práce a odhodlání získávat nové zkušenosti. Zároveň máte schopnost rychle se
naučit nové věci
*Umíte pracovat s informacemi, správně je selektovat a přicházet s návrhy na zlepšení. Zároveň dokážete být diskrétní a rozeznat, které informace mají strategický význam
*Vyznačujete se organizačními schopnostmi a umíte prioritizovat činnosti
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Využíváte MS Office (především Power Point a Excel) na takové úrovni, abyste zvládl/a zpracovávat analýzy a prezentace
*Máte příjemné vystupování a jste ochoten/a každému podat pomocnou ruku
*Požadujeme velmi dobrý a gramaticky správný písemný projev v češtině i angličtině
*Zvládáte samostatnou práci, ale najdete společnou řeč s ostatními i při týmové spolupráci
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Máte zkušenosti na obdobné pozici
Co budete na pracovní pozici dělat?
*Podporovat přímé nadřízené: správa kalendáře, správa docházky nadřízeného i ostatních členů týmu, vyúčtování nákladů, sledování a kontrola čerpání budgetů
*Organizovat služební cesty a obchodní schůzky
*Připravovat podklady a program k interním poradám, zápisy
*Tvořit reporty, statistiky a prezentace
*Komunikovat s ostatními útvary banky
*Zpracovávat Ad hoc a pravidelné analýzy
*Pracovat na samostatných úkolech provozní povahy
*Technicky a administrativně zajišťovat chod kanceláře
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Máte chuť do práce a odhodlání získávat nové zkušenosti. Zároveň máte schopnost rychle se
naučit nové věci
*Umíte pracovat s informacemi, správně je selektovat a přicházet s návrhy na zlepšení. Zároveň dokážete být diskrétní a rozeznat, které informace mají strategický význam
*Vyznačujete se organizačními schopnostmi a umíte prioritizovat činnosti
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Využíváte MS Office (především Power Point a Excel) na takové úrovni, abyste zvládl/a zpracovávat analýzy a prezentace
*Máte příjemné vystupování a jste ochoten/a každému podat pomocnou ruku
*Požadujeme velmi dobrý a gramaticky správný písemný projev v češtině i angličtině
*Zvládáte samostatnou práci, ale najdete společnou řeč s ostatními i při týmové spolupráci
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Máte zkušenosti na obdobné pozici
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Příjemné mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde
*Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku, místo ve školce pro děti, stravenky, zvýhodněné produkty a dále systém cafeterie, ve kterém si vybere každý dle vlastního přání
*Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde
*Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku, místo ve školce pro děti, stravenky, zvýhodněné produkty a dále systém cafeterie, ve kterém si vybere každý dle vlastního přání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3320579
Posting date: 27.2.2018
2018-02-27
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Company: Raiffeisenbank a.s.