We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka člena představenstva s angličtinou
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova, Praha 4, Česko
Hvězdova, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ASISTENTKA ČLENA PŘEDSTAVENSTVA S ANGLIČTINOU
Do společnosti Raiffeisenbank sídlící na Pankráci na Praze 4 hledáme vhodného kandidáta/ku, který/a by byl/a pravou rukou člena představenstva zodpovědného za divizi IT. Pokud jste spolehlivý/á, zodpovědný/á a toužíte po kreativní práci, ve které můžete využít vaše organizační schopnosti, přihlaste se do výběrového řízení.
Co budete na této pozici dělat?
• Podporovat člena představenstva banky
• Komunikovat s managementem společnosti a s ostatními vedoucími pracovníky
• Připravovat podklady k interním poradám, zápisy, evidence reportů
• Organizovat služební cesty a pracovní schůzky
• Vést kalendáře a podpisové knihy
• Zpracovávat ad-hoc úkoly
• Organizovat akce (teambuildingy, vánoční večeře, meetingy a schůzky mimo banku)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte za sebou zkušenost z podobné pozice např. asistentka ředitele
• Disponujete znalostí anglického jazyka – dokážete porozumět psanému textu, překládat a nebojíte se ani mluveného slova, které využijete při organizaci schůzek a objednávání hotelů
• Umíte pracovat v programech MS Office. Dokážete z dodaných informací vytvořit reporty v MS Excel a udělat reprezentativní prezentaci v MS Powerpoint. Vaše výstupy jsou precizní a přesné.
•Jste diskrétní a dokážete rozeznat informace, které mají prioritu. Budete se účastnit porad, ze kterých budete pořizovat zápisy
• Je pro vás charakteristické příjemné vystupování, jste komunikativní a vždy vstřícný/á s ochotou každému pomoci
• Vyhovuje vám pracovat samostatně, jste proaktivní a nečekáte, až za vámi přijde šéf s úkoly
A co nabízíme my?
• Pestrou práci v okolí zajímavých lidí z oboru bankovnictví i mimo něj
• Možnost dozvědět se více o povědomí bankovního světa a neustálé učení se nových věcí
• Zodpovědnou práci, kde vám umožníme rozvinout vaše schopnosti
• Příjemné pracovní prostředí na Praze 4 Pankráci, v blízkosti stanice metra
• Přátelské mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
• Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku nebo místo ve školce pro děti (a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
Do společnosti Raiffeisenbank sídlící na Pankráci na Praze 4 hledáme vhodného kandidáta/ku, který/a by byl/a pravou rukou člena představenstva zodpovědného za divizi IT. Pokud jste spolehlivý/á, zodpovědný/á a toužíte po kreativní práci, ve které můžete využít vaše organizační schopnosti, přihlaste se do výběrového řízení.
Co budete na této pozici dělat?
• Podporovat člena představenstva banky
• Komunikovat s managementem společnosti a s ostatními vedoucími pracovníky
• Připravovat podklady k interním poradám, zápisy, evidence reportů
• Organizovat služební cesty a pracovní schůzky
• Vést kalendáře a podpisové knihy
• Zpracovávat ad-hoc úkoly
• Organizovat akce (teambuildingy, vánoční večeře, meetingy a schůzky mimo banku)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte za sebou zkušenost z podobné pozice např. asistentka ředitele
• Disponujete znalostí anglického jazyka – dokážete porozumět psanému textu, překládat a nebojíte se ani mluveného slova, které využijete při organizaci schůzek a objednávání hotelů
• Umíte pracovat v programech MS Office. Dokážete z dodaných informací vytvořit reporty v MS Excel a udělat reprezentativní prezentaci v MS Powerpoint. Vaše výstupy jsou precizní a přesné.
•Jste diskrétní a dokážete rozeznat informace, které mají prioritu. Budete se účastnit porad, ze kterých budete pořizovat zápisy
• Je pro vás charakteristické příjemné vystupování, jste komunikativní a vždy vstřícný/á s ochotou každému pomoci
• Vyhovuje vám pracovat samostatně, jste proaktivní a nečekáte, až za vámi přijde šéf s úkoly
A co nabízíme my?
• Pestrou práci v okolí zajímavých lidí z oboru bankovnictví i mimo něj
• Možnost dozvědět se více o povědomí bankovního světa a neustálé učení se nových věcí
• Zodpovědnou práci, kde vám umožníme rozvinout vaše schopnosti
• Příjemné pracovní prostředí na Praze 4 Pankráci, v blízkosti stanice metra
• Přátelské mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
• Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku nebo místo ve školce pro děti (a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3406776
Posting date: 31.5.2018
2018-05-31
location: Hvězdova, Praha 4, Česko Position: Asistent, Office manager, Sekretářka Company: Raiffeisenbank a.s.