We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista péče o klienty - odchozí linka - Teplice
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Masarykova třída, Teplice, Česko
Masarykova třída, Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Přidejte se do našeho týmu odchozího volání v Teplicích. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty, aktivní přístup a stálý úsměv :)
Co budete na této pozici dělat?
* Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
* Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních - voláme vždy až poté, co klient sám projeví zájem.
Co budete na této pozici dělat?
* Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
* Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních - voláme vždy až poté, co klient sám projeví zájem.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Poznáš, jak funguje banka.
* Naučíš se komunikovat s klienty a žádná situace tě při jednání nevyvede z míry.
* Možnosti kariérního růstu - můžeš se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
* Skvělou startovní pozici (fajn položka do CV :-) v mezinárodní bance.
* Motivující finanční ohodnocení - fixní a variabilní složka mzdy.
* Pravidelné ranní směny od 8:00 do 16:30 (plus možnost zkráceného úvazku).
* Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Školení ZDARMA
* Přátelské prostředí (fajn kolektiv i nadřízení)
* Naučíš se komunikovat s klienty a žádná situace tě při jednání nevyvede z míry.
* Možnosti kariérního růstu - můžeš se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
* Skvělou startovní pozici (fajn položka do CV :-) v mezinárodní bance.
* Motivující finanční ohodnocení - fixní a variabilní složka mzdy.
* Pravidelné ranní směny od 8:00 do 16:30 (plus možnost zkráceného úvazku).
* Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Školení ZDARMA
* Přátelské prostředí (fajn kolektiv i nadřízení)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Sympaťák/sympaťačka, který/á chodí do práce s úsměvem a nezkazí žádnou legraci.
*Máte dobré komunikační dovednosti, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle.
* Chcete se učit a rozvíjet - kariérní posuny jsou u nás častější než jinde :)
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo předpokládáte zdárné ukončení)
*Jste týmový hráč/ka, dokážete ostatní strhnout svým elánem.
*Máte dobré komunikační dovednosti, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle.
* Chcete se učit a rozvíjet - kariérní posuny jsou u nás častější než jinde :)
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo předpokládáte zdárné ukončení)
*Jste týmový hráč/ka, dokážete ostatní strhnout svým elánem.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3418336
Posting date: 4.1.2019
2019-01-04
location: Okres Teplice Position: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Raiffeisenbank a.s.