Team leader CRM kampaňových specialistů

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Oddělení CRM hledá zkušeného, probusinessově orientovaného člověka, který bude zodpovědný za vedení týmu 2–6 kampaňových managerů.

Hlavním cílem oddělení je:

· prodej nových produktů prostřednictvím CRM nabídek (přes kanály email, SMS, volání, atd.),

· rozaktivovaní prodaných produktů,

· snížení odchodovosti klientů.

Co budete na této pozici dělat?

  • Vést tým
◦Řídit tým s cílem plnit stanovené plány a vytyčené CRM strategie
◦Rozvíjet a vzdělávat tým, dávat mu pravidelnou zpětnou vazbu
  • Řídit portfolio kampaní
◦Sestavovat roční a čtvrtletní portfolio CRM kampaní tak, aby byl splněn plán prodejů
◦Společně se CRM analytikem připravovat vyhodnocení portfolia kampaní
◦Prezentovat výstupy CRM
•Zajišťovat rozvoj businessu
◦Průběžně vylepšovat efektivitu současného systému (včetně identifikace nových obchodních příležitostí, modifikace a prioritizace stávajících kampaní a automatizace běžících procesů)
◦Identifikovat strategické příležitosti a podílet se na strategickém plánování
◦Spolupracovat s ostatními odděleními, mezi které patří zejména: product management, segment management, sales support, callcentrum, legal, compliance, marcom, IT, OPS a risk

Koho hledáme a co očekáváme od vhodných kandidátů?

  • Předchozí zkušenosti v retailovém bankovnictví a znalost CRM problematiky
  • Prokazatelně dlouhodobé výsledky v plnění stanovených cílů
  • Proaktivní přístup
  • Analytické schopnosti a strategické přemýšlení. Máte schopnost řešit situace jednoduše, efektivně a s rozmyslem
  • Ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost.
  • Týmovost a podporu členů týmu v jejich růstu. Záleží vám na lidech, se kterými pracujete a podporujete je v jejich úspěších
  • Schopnost předat vizi svému týmu
  • Komunikační znalost AJ – občasná emailová komunikace s centrálou ve Vídni, porozumění sdělení prezentací vedených v AJ

A co nabízíme my?

  • Prostor pro vaše nápady a jejich realizaci. Budete mít vliv na další rozvoj CRM
  • Budete mít šanci rozvíjet nejen sebe, ale předávat své zkušenosti a určovat směr ostatním členům týmu
  • Velmi pestrou práci, která má přesah do mnoha oblastí banky

K vaší přihlášce vždy připojte:
  • Motivační dopis (proč já - stačí několik vět)
  • Stručný životopis (co, od kdy a do kdy jste dělali, jaké byly vaše nejvýraznější, prokazatelné úspěchy relevantní k nabízené pozici – strukturovaně v několika bodech)

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3639073  Posting date: 8.4.2019  The job comes from another website or source.