LEAN Manager

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Tým procesního managementu hledá do svých řad novou posilu, jejíž hlavní odpovědností bude hledání potenciálu pro zvyšování efektivity a řízení realizace změn ve stávajících procesech.

Co bude vaším úkolem?

  • Podporování nastavení procesního řízení na klíčových procesech banky
  • Metodická a konzultační podpora v oblasti využívání nástrojů procesního řízení
  • Řízení implementace změn v oblasti procesů a manažerské infrastruktury
  • Metodická a konzultační podpora řízení výkonnosti procesů a organizačních jednotek
  • Hledání potenciálu pro zvýšení efektivity a produktivity procesu (E2E transformace) nebo organizačních jednotek (Unit transformace)s využitím Lean metodiky
  • Podpora rozvoje kultury dlouhodobého zlepšování (Kaizen) v bance
  • Vedení odborných školení v oblasti procesního řízení, optimalizace výkonnosti procesů a dlouhodobého zlepšování

Práce vás bude bavit, pokud:

  • Disponujete výbornými komunikačními a prezentačními dovednostmi, umíte vyjednávat a přesvědčit ostatní svými argumenty
  • Jste týmovým hráčem, umíte motivovat ostatní
  • Je pro vás charakteristická výrazná orientace na výsledek
  • Máte analytické myšlení a k řešení komplikovaných situací dokážete přistupovat i jinak, než v zajetých kolejích
  • Jste zodpovědný, spolehlivý a připravený plnit svěřené úkoly na 100 %
  • Ovládáte anglický jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni
  • Znáte MS Office na středně pokročilé úrovni
  • Znáte-li bankovní/finanční prostředí a máte zkušenosti s procesním a projektovým řízením, budete mít oproti ostatním výhodu
  • Pokud se však rád učíte od zkušenějších kolegů a jste samostatný ve vyhledávání informací, jsme připraveni vás vše potřebné naučit

A co získáte u nás?

  • Zaškolení a odborný rozvoj v oblasti nástrojů procesního řízení a Lean metodiky
  • Další školení a semináře dle individuálních potřeb (soft skills, jazyková výuka)
  • Práci, při které poznáte různé oblasti banky
  • Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde. U nás je to o vás.
  • Možnost využívat home office
  • Nadstandardní mezilidské vztahy a důvěra
  • 5 týdnů dovolené, po odpracování 5 let další 2 dny placeného volna ročně navíc
  • 2 plně hrazené dny placeného volna nebo až 4 dny částečně placeného volna ročně, které jsou určeny pro případ začínající nemoci, náhlé nevolnosti apod. – tzv. Sick days.
  • Program podpory při studiu
  • Benefity na míru – zvýhodněné ceny bankovních produktů (např. výhodný úrok na hypotéku) nebo místo ve školce pro děti (a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
  • Široká nabídka slev u partnerů banky
  • Multisportcard za zvýhodněnou cenu


Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - největší radost nám uděláte, když do přihlášky přiložíte Vaše CV :).
2) vytvořením profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé postupujte přes „Vytvořit nový profil".

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3720541  Posting date: 19.7.2019  The job comes from another website or source.