We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT helpdesk Junior - Hotline
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na pozici v oddělení IT Operations hledáme vhodného kandidáta/ kandidátku se zájmem o oblast IT, který/á nemá problém komunikovat s interními klienty v bance. Pozice je ideálním místem pro absolventy středních škol technického zaměření nebo pro nováčky se zájmem o IT. Jedná se pozici v rámci 1st level supportu.
U nás je to vás!
Co bude vaším úkolem?
• Telefonická technická podpora interních zaměstnanců banky.
• Řešit požadavky interních zaměstnanců banky k jejich spokojenosti.
• Instalovat softwarů interním zaměstnancům dle jejich potřeby.
• Podporovat větší projekty v rámci IT.
• Řešení složitějších problému s kolegy z okolních IT Týmu např. s Aplikačními Administrátory.
Pozice vás bude bavit, pokud:
• Máte SŠ technického směru.
• Nevadí vám zvednout telefon a řešit obtížné situace po telefonu.
• Vaše orientace v operačním systému Microsoft Windows je na pokročilé úrovni.
• Víte co znamenají zkratky AD, DHCP, DNS.
• Oblasti HW a SW jsou vaším koníčkem.
• Nebojíte se přiučit něčemu novému.
A co získáte u nás?
• Příležitost poznat fungování celého IT napříč celou bankou.
• Možnost poznat fungování IT v bance a vybrat si, jakým směrem se v tomto oboru budete chtít ubírat.
• Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci.
• Benefity na míru, které si můžete upravovat dle vaší libosti.
• Možnost kariérního rozvoje a posunu v rámci banky i v IT.
• Budete mít možnost Intenzivního a pravidelného školení.
• Budete mít možnost učit se od zkušených kolegů.
Více se o nás můžete dozvědět také na našem profilu na www.atmoskop.cz!
Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám své CV! Životopisy můžete také zasílat na email [email protected].
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3749303
Posting date: 27.8.2019
2019-08-27
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT Company: Raiffeisenbank a.s.
The job comes from another website or source.