Asistent/ka marketingu s AJ a SK - nástup 1. 9. 2015

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2015
Mzdové podmínky (brutto)
22000 - 25000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- kontrola a překlady textů z AJ do SK (a naopak) a také z SK do CZ (a naopak)
- spolupráce při navrhování a tvorbě letákových akcí
- správa databáze portfolia produktů
- zajištění dodávek marketingových materiálů
- občasná komunikace se spotřebiteli a řešení jejich požadavků, dotazů
- podpora PR komunikace

Zaměstnanecké výhody, benefity

- přátelské pracovní prostředí
- pozice vhodná i pro absolventy VŠ nebo maminky po MD
- odpovídající platové ohodnocení
- benefity
- nástup od 1. září

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?

Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.

Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Společnost je jednou z nejvíce mezinárodně uznávaných značek mechanických prostředků pro domácnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- velmi dobrá znalost anglického, slovenského a českého jazyka (ideálně rodilý mluvčí SK)
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínkou
- analytické myšlení, dobrá znalost MS PowerPoint a MS Excel
- ochota učit se novému
- schopnost pracovat v týmu i samostatně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2212818  Posting date: 6.8.2015  Basic wage component (gross) and other rewards: 22000 - 25000 Kč/měsíc