We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník back office – péče o stávající klienty
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Pardubický kraj
Pardubický kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 27 000 Kč/měs.
23 000 - 27 000 Kč/měs.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, bankovní instituci v Pardubicích, hledáme vhodné uchazeče, jejichž prací bude seznámit stávající zákazníky s novou moderní formou internetového bankovnictví.
Co bude vaší náplní práce?
Zavolat stávajícímu zákazníkovi, který již má svůj účet v bance a informovat ho, jaká změna se chystá a jak bude nové internetové bankovnictví fungovat. Budete také oporou a rádcem, pokud by zákazník něčemu nerozuměl. Nebojte, na vše budete proškoleni.
Budu muset zákazníkům něco nabízet nebo prodávat?
Ne, nic takového Vás nečeká. Tato práce je přenechána jiným oddělením.
Co se stane, pokud budou již všichni klienty obvoláni?
Jedná se o pět milionů bankovních účtů, takže nový 20 ti členný tým, který tvoříme, bude mít hodně práce. Posléze budeme rádi, pokud budete moci zůstat a stanete se součástí dalšího týmu.
Nástup možný během dubna.
Více informací ráda poskytnu na tel 778 76 46 68 nebo na mailu [email protected]
Co bude vaší náplní práce?
Zavolat stávajícímu zákazníkovi, který již má svůj účet v bance a informovat ho, jaká změna se chystá a jak bude nové internetové bankovnictví fungovat. Budete také oporou a rádcem, pokud by zákazník něčemu nerozuměl. Nebojte, na vše budete proškoleni.
Budu muset zákazníkům něco nabízet nebo prodávat?
Ne, nic takového Vás nečeká. Tato práce je přenechána jiným oddělením.
Co se stane, pokud budou již všichni klienty obvoláni?
Jedná se o pět milionů bankovních účtů, takže nový 20 ti členný tým, který tvoříme, bude mít hodně práce. Posléze budeme rádi, pokud budete moci zůstat a stanete se součástí dalšího týmu.
Nástup možný během dubna.
Více informací ráda poskytnu na tel 778 76 46 68 nebo na mailu [email protected]
Zaměstnanecké výhody, benefity
bonusy, odměny, stravenky, dovolená navíc, sick days, moderní prostředí, teambuildingové akce a výlety
Co Vám nabízíme:
• základní měsíční mzdu 23 000 Kč + do 4 600 Kč osobní ohodnocení (na základě přístupu ke klientům a kvalitě podávaných informací)
• 95 Kč stravenky – plně dotované
• 30 dní volna (5 týdnů dovolené + 5 sick days za rok)
• moderní pracovní prostředí nedaleko centra Pardubic
Co Vám nabízíme:
• základní měsíční mzdu 23 000 Kč + do 4 600 Kč osobní ohodnocení (na základě přístupu ke klientům a kvalitě podávaných informací)
• 95 Kč stravenky – plně dotované
• 30 dní volna (5 týdnů dovolené + 5 sick days za rok)
• moderní pracovní prostředí nedaleko centra Pardubic
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Jedna z největších českých bank, s nejdelší tradicí na českém trhu. Své služby poskytuje jednotlivcům, malým a středním podnikům, městům a obcím.
Jedna z největších českých bank, s nejdelší tradicí na českém trhu. Své služby poskytuje jednotlivcům, malým a středním podnikům, městům a obcím.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
komunikativnost, přátelskost, veselá povaha
Co je potřeba od Vás?
• mít úspěšně zvládnutou maturitní zkoušku
• mít čistý trestní rejstřík
• být komunikativní a přátelský
• být ochotný pracovat na dvě 8 hod směny (od 8 nebo 9 hod - ranní směna nebo od 11:30 – odpol. směna). Plán směn budete znát na měsíc dopředu.
Co je potřeba od Vás?
• mít úspěšně zvládnutou maturitní zkoušku
• mít čistý trestní rejstřík
• být komunikativní a přátelský
• být ochotný pracovat na dvě 8 hod směny (od 8 nebo 9 hod - ranní směna nebo od 11:30 – odpol. směna). Plán směn budete znát na měsíc dopředu.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3345121
Posting date: 10.4.2018
2018-04-10
location: Pardubický kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 23 000 - 27 000 Kč/měs.