Administrativní asistentka

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Americká farmaceutická společnost zaměřující se zejména na antivirotika hledá schopnou posilu do svého týmu. Hledáte zaměstnání ve společnosti, která má poslání? Máte zkušenosti na administrativních pozicích a mluvíte dobře anglicky? Jste pro aktivní a máte zájem o zázemí stabilní společnosti? Pokud ano, pokračujte ve čtení pro získání více informací ohledně pozice ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKY.





Náplň práce:

- Poskytuje administrativní a administrativní podporu skupině manažerů.
- Koordinace funkčních administrativních činnosti, které podporují klinická hodnocení, lékařské informace, prodej atd.
- Odpovědný za vedení kalendáře schůzek, schůzek a událostí.
- Plánování pracovních cest
- Účast na projektech, zajištění školení uživatelů atd.
- Zodpovědnost za koordinaci velkých akcí, které zahrnují plánování, organizaci a realizaci řady akcí. Spojuje se s hosty a přednášejícími, zajištění hotel,atd.
- Obvykle koordinuje přípravu ročního rozpočtu, kontroluje měsíční rozpočet, kontroluje a zkoumá odchylky.
- Koordinovat požadavky a činnosti spojené s leasingem automobilů
- Koordinovat správu kanceláří (kancelářské potřeby, koordinaci školení bezpečnosti kanceláří atd.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- motivující plat
- stravenky
- home office
- flexibilní pracovní doba
- mezinárodní společnost
- kariérní růst
- lidský přístup

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

-

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Minimálně maturitní diplom plus administrativní zkušenost 3–5 let
- Pokročilé znalosti a zkušenosti s používáním řady kancelářských programů, jako jsou Excel, PowerPoint, Word,..
- Schopnost hovořit plynně anglicky a česky
- Vynikající slovní, písemné a mezilidské dovednosti
- Znalost a porozumění administrativních a kancelářských politik
- Silná pozornost k detailům
- Schopnost pracovat samostatně
- Schopnost řešit problémy a dotahovat je do konce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3825414  Posting date: 4.12.2019