We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní podpora AJ+NJ - 30-36 000
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc30 000 - 36 000 měsíčně + výkonnostní bonus až 2 000
Od 30 000 Kč/měsíc30 000 - 36 000 měsíčně + výkonnostní bonus až 2 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
mluvíte anglicky i německy? Rád/a komunikujete s lidmi? Nemáte zatím moc pracovních zkušeností? Nevadí. Náš klient Vás všechno naučí.
Jedná se o mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející business consulting a IT služby klientům z celého světa.
Náplň práce
· komunikace s klienty po emailu i telefonicky
· analyzování příchozích požadavků
· přesměrování požadavků na vyšší úroveň podpory
· vykonávání dalších administrativních činností
Jedná se o mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející business consulting a IT služby klientům z celého světa.
Náplň práce
· komunikace s klienty po emailu i telefonicky
· analyzování příchozích požadavků
· přesměrování požadavků na vyšší úroveň podpory
· vykonávání dalších administrativních činností
Zaměstnanecké výhody, benefity
· 30 000 - 36 000 měsíčně
· výkonnostní bonus až 2 000
· 5 týdnů dovolené
· stravenky (100 korunové)
· multisport karta
· moderní kanceláře
· jazykové kurzy - němčina, francouzština, španělština, čeština
· výkonnostní bonus až 2 000
· 5 týdnů dovolené
· stravenky (100 korunové)
· multisport karta
· moderní kanceláře
· jazykové kurzy - němčina, francouzština, španělština, čeština
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
· dobrou angličtinu a němčinu (B2)
· alespoň středoškolské vzdělání
· zkušenosti s administrativou, zákaznickým servisem či IT podporou jsou výhodou
· základní znalost PC
· ochota pracovat na směny (občas noční a víkendy) - za noční a víkendové směny příplatek
· alespoň středoškolské vzdělání
· zkušenosti s administrativou, zákaznickým servisem či IT podporou jsou výhodou
· základní znalost PC
· ochota pracovat na směny (občas noční a víkendy) - za noční a víkendové směny příplatek
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3839351
Posting date: 16.12.2020
2020-12-16
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc