Obchodní asistent/ka - fixní mzda + bonusy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Posilujeme obchodní tým pro mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy. Rádi ve svém týmu uvítáme kolegu/ kolegyni, kterého baví mluvit s klienty a umí si “otevřít dveře do firem (pouze firemní zákazníci). Nejsme žádné call centrum, ale sehraný interní obchodní tým. Přidejte se k nám na pozici OBCHODNÍ ASISTENTKA.
Co bude Vaším úkolem?
- každodenní komunikace s klienty
- budete pravou rukou kolegů - Obchodních zástupců v terénu
- vaším úkolem bude domluvit kolegům v rámci ČR obchodní schůzku s relevantní osobou na straně klienta
- plánování schůzek dle časových možností obchodníka
- aktualizace údajů ve firemní CRM databázi
Co bude Vaším úkolem?
- každodenní komunikace s klienty
- budete pravou rukou kolegů - Obchodních zástupců v terénu
- vaším úkolem bude domluvit kolegům v rámci ČR obchodní schůzku s relevantní osobou na straně klienta
- plánování schůzek dle časových možností obchodníka
- aktualizace údajů ve firemní CRM databázi
Zaměstnanecké výhody, benefity
● nadstandardní fixní mzda (dle vašich zkušeností)
● atraktivní kvartální a roční bonusy dle výsledků
● týden dovolené navíc
● 3 sick days
● 1 personal day - osobní volno
● roční kupon MHD
● flexipassy
● stravenky
● flexibilní pracovní doba
Těšit se můžete také na moc fajn kolektiv přátelských kolegů a kanceláře v Praze - kousek od metra Pankrác
● atraktivní kvartální a roční bonusy dle výsledků
● týden dovolené navíc
● 3 sick days
● 1 personal day - osobní volno
● roční kupon MHD
● flexipassy
● stravenky
● flexibilní pracovní doba
Těšit se můžete také na moc fajn kolektiv přátelských kolegů a kanceláře v Praze - kousek od metra Pankrác
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy
mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
Potřebujeme někoho kdo:
● má min SŠ vzdělání
● aspoň rok praxe v obchodě/ zkušenost s domlouváním schůzek
● základy AJ nebo NJ (systémy v cizím jazyce) + spisovná čeština
● je komunikativní osobnost s tahem na branku
● nezalekne se prvotního odmítnutí
● důležitá je vytrvalost a chuť dotáhnout věci do konce
● ovládá uživatelsky PC (MS office)
Potřebujeme někoho kdo:
● má min SŠ vzdělání
● aspoň rok praxe v obchodě/ zkušenost s domlouváním schůzek
● základy AJ nebo NJ (systémy v cizím jazyce) + spisovná čeština
● je komunikativní osobnost s tahem na branku
● nezalekne se prvotního odmítnutí
● důležitá je vytrvalost a chuť dotáhnout věci do konce
● ovládá uživatelsky PC (MS office)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.
Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.
Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.
Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.
Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.
Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.
Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
Adresa společnosti
Kontakt
ID: 3992381
Posting date: 11.1.2021
2021-01-11
Location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.