We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodní referent/ka - oblast dopravy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 2, Česko
Praha 2, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 27 000 Kč/měsíc
Od 27 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rozšiřujeme malý obchodní tým - hledáme obchodníka, který umí vybudovat dlouhodobé vztahy se zákazníky (B2B). Obchodovat budete z pohodlí hezké kanceláře v centru Prahy.
Co bude vaše práce?
- telefonická a emailová komunikace s majiteli dopravních společností
- hledat pro zákazníka (B2B) řešení které vyhovuje jeho potřebám
- vaši pozornost budete věnovat jak stávajícím, tak novým zákazníkům
- naše produkty z oblasti dopravy jsou pro klienty užitečné a šetří jim čas i peníze
- je u nás fajn přátelská atmosféra malého týmu (do 10 lidí), žádné call centrum
Co bude vaše práce?
- telefonická a emailová komunikace s majiteli dopravních společností
- hledat pro zákazníka (B2B) řešení které vyhovuje jeho potřebám
- vaši pozornost budete věnovat jak stávajícím, tak novým zákazníkům
- naše produkty z oblasti dopravy jsou pro klienty užitečné a šetří jim čas i peníze
- je u nás fajn přátelská atmosféra malého týmu (do 10 lidí), žádné call centrum
Zaměstnanecké výhody, benefity
- fixní mzda + kvartální bonusy dle výsledků
- stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
- týden dovolené navíc
- 3 sick days
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- moderní kanceláře, relaxační místnosti (jóga, ping pong, stolní fotbálek, PS4), letní terasa pro oběd i kávu
- skvělá dostupnost - metro Vyšehrad
- firemní restaurace
- čerstvé ovoce na pracovišti
- pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
- stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
- týden dovolené navíc
- 3 sick days
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- moderní kanceláře, relaxační místnosti (jóga, ping pong, stolní fotbálek, PS4), letní terasa pro oběd i kávu
- skvělá dostupnost - metro Vyšehrad
- firemní restaurace
- čerstvé ovoce na pracovišti
- pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
- poskytuje služby v dopravě a telematické systémy
- poskytuje služby v dopravě a telematické systémy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- aspoň rok zkušeností v obchodě a chuť v něm pokračovat
- výborné komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- spisovnou češtinu
- AJ - min. B1
- znalost MS Office
- aspoň rok zkušeností v obchodě a chuť v něm pokračovat
- výborné komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- spisovnou češtinu
- AJ - min. B1
- znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4028833
Posting date: 8.4.2021
2021-04-08
location: Praha Position: Obchodní referent, Obchodní zástupce, Telefonní operátor Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 27 000 Kč/měsíc