We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent/ka objednávek (módní doplňky high-end značek, AJ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 36 000 Kč/měsíc- fix + variabilní složka
Od 36 000 Kč/měsíc- fix + variabilní složka
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste člověk, kterého láká práce s luxusními módními doplňky high-end značek? Máte zkušenost s řízením objednávek? Budete odpovědní nejen za včasné a přesné vyřízení objednávek, ale také za zajištění zákaznické spokojenosti. Do našich kanceláří v Brně hledáme akčního člověka, který bude novým členem našeho obchodního týmu - pokud Vás tato nabídka zaujala, určitě nám o sobě dejte vědět!
co bude náplní práce:
• práce v systému, správa kmenových dat zákazníka (včasné zpracování, přesnost a správnost údajů)
• zodpovědnost za správu objednávek (od získání objednávky až po zadání objednávky)
• řídit správný tok objednávek (přímý kontakt s plánováním, logistikou a zákazníkem)
• zodpovědnost za nevyřízené položky a reklamace zboží v souladu s obchodními podmínkami
• aktivní zapojení do organizačních aktivit i prodejních akcí (prezentace, příprava školení atd.)
• pravidelný reporting, návrhy za účelem zlepšení postupů a procesů souvisejících se zákaznickými službami
• účast na ad hoc aktivitách/projektech, které souvisí s prodejem
co bude náplní práce:
• práce v systému, správa kmenových dat zákazníka (včasné zpracování, přesnost a správnost údajů)
• zodpovědnost za správu objednávek (od získání objednávky až po zadání objednávky)
• řídit správný tok objednávek (přímý kontakt s plánováním, logistikou a zákazníkem)
• zodpovědnost za nevyřízené položky a reklamace zboží v souladu s obchodními podmínkami
• aktivní zapojení do organizačních aktivit i prodejních akcí (prezentace, příprava školení atd.)
• pravidelný reporting, návrhy za účelem zlepšení postupů a procesů souvisejících se zákaznickými službami
• účast na ad hoc aktivitách/projektech, které souvisí s prodejem
Zaměstnanecké výhody, benefity
• možnost výběru produktu z portfolia
• zaměstnanecké slevy
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na zdravotní/penzijní pojištění
• možnost dalšího vzdělávání, seberozvoje a růstu
• práce na zajímavých projektech
• zaměstnanecké slevy
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na zdravotní/penzijní pojištění
• možnost dalšího vzdělávání, seberozvoje a růstu
• práce na zajímavých projektech
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Zahraniční společnost, která obchoduje s luxusními módními doplňky (brýle, sluneční brýle, obroučky).
Zahraniční společnost, která obchoduje s luxusními módními doplňky (brýle, sluneční brýle, obroučky).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání v ekonomickém oboru je výhodou
• 1-2 roky praxe na podobné pozici (správa objednávek, vyřizování objednávek, práce v SAP, zákaznický servis)
• předchozí zkušenost v módním/kosmetickém/luxusním průmyslu je vítána
• znalost systému SAP
• jazykové znalosti: čeština (povinné), angličtina (B2) - komunikativní úroveň
• 1-2 roky praxe na podobné pozici (správa objednávek, vyřizování objednávek, práce v SAP, zákaznický servis)
• předchozí zkušenost v módním/kosmetickém/luxusním průmyslu je vítána
• znalost systému SAP
• jazykové znalosti: čeština (povinné), angličtina (B2) - komunikativní úroveň
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4043820
Posting date: 9.3.2021
2021-03-09
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 36 000 Kč/měsíc