We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Accounts receivable s němčinou a angličtinou (Brno)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc- bonusy
Od 30 000 Kč/měsíc- bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte již zkušenosti se zpracováním faktur nebo jiných účetních úkolů? Nutností pro nás bude pokročilá znalost německého a anglického jazyka, protože budete neustále v kontaktu s našimi zákazníky. Pokud Vás láká práce pro mezinárodní společnost v kancelářích blízko centra měst, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
co bude náplní práce:
• komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
• spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
• správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
co bude náplní práce:
• komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
• spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
• správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 5 týdnů dovolené, sick days
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jsme jeden z předních poskytovatelů produktů pro stlačování a vakuování vzduchu. Ze skromných začátků malé firmy v srdci Spojených států jsme vyrostli v diverzifikovanou společnost působící po celém světě. Naše brněnská pobočka zajišťuje administrativní a finanční služby.
Jsme jeden z předních poskytovatelů produktů pro stlačování a vakuování vzduchu. Ze skromných začátků malé firmy v srdci Spojených států jsme vyrostli v diverzifikovanou společnost působící po celém světě. Naše brněnská pobočka zajišťuje administrativní a finanční služby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• pokročilá úroveň německého jazyka (B2 a vyšší) a anglického jazyka (B2 a vyšší)
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4047835
Posting date: 17.3.2021
2021-03-17
location: Brno Position: Fakturant, Referent správy pohledávek, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Specialista pohledávek Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc