We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažer bankovní pobočky v Pardubicích
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Pardubice, Česko
Pardubice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou?
Pak je tato pozice určena právě vám.
Naším klientem je společnost, která se významně odlišuje od ostatních, a to jak přístupem ke svým klientům a práci, tak hlavně také k zaměstnancům.
Očekávat v ní můžete detailní a otevřenou komunikaci, nechuť k politikaření a byrokracii. Manažery, kteří se neschovávají před svými týmy, flexibilitu, individuální rozvoj dle potřeby každého, přátelství a odvahu.
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a
vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
Co od vás očekáváme
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou?
Pak je tato pozice určena právě vám.
Naším klientem je společnost, která se významně odlišuje od ostatních, a to jak přístupem ke svým klientům a práci, tak hlavně také k zaměstnancům.
Očekávat v ní můžete detailní a otevřenou komunikaci, nechuť k politikaření a byrokracii. Manažery, kteří se neschovávají před svými týmy, flexibilitu, individuální rozvoj dle potřeby každého, přátelství a odvahu.
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a
vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
Co od vás očekáváme
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Stabilní, dynamická finanční společnost s unikátní firemní kulturou.
Stabilní, dynamická finanční společnost s unikátní firemní kulturou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
vedoucí týmu
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4108165
Posting date: 22.6.2021
2021-06-22
location: Pardubice Position: Manažer call centra, Obchodní manažer, Regionální / Oblastní manažer Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc