We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent/ka oddělení podpory prodeje a nákupu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dle dohody
Dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc+ variabilní složka mzdy
30 000 - 35 000 Kč/měsíc+ variabilní složka mzdy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracování zakázek
– věcná kontrola obchodních dokladů (kalkulace, objednávky, kupní
smlouvy, leasingové smlouvy,…)
– zpracování obchodního případu v SAP
– objednávky obchodního zboží ve výrobních závodech a u subdodavatelů
– kontrola resp. urgence dodacích lhůt
– vystavování potvrzení zakázek na zákazníky
– koordinace dopravy
– vystavování technických průkazů, prohlášení o shodě výrobků, případně
dalších dokumentů dle české legislativy
– fakturace zboží na zákazníky
– penalizace dodavatelů při nedodržení dodacích lhůt
– reklamace zboží
Podpora prodeje
– úzká spolupráce s přidělenými obchodními zástupci firmy
– vedení, evidence a archivace dokumentace obchodních případů
– správa databáze adres zákazníků
– vystavování dílenských zakázek na úpravu a přípravu strojů
Výkaznictví
– zpracování periodických výkazů a přehledů
– zpracování výkazů a přehledů dle aktuálních požadavků vedení firmy
– zpracování výkazů a přehledů dle aktuálních požadavků mateřské firmy
– vedení a inventarizace prodejního skladu
Vyřizování korespondence
– věcná kontrola obchodních dokladů (kalkulace, objednávky, kupní
smlouvy, leasingové smlouvy,…)
– zpracování obchodního případu v SAP
– objednávky obchodního zboží ve výrobních závodech a u subdodavatelů
– kontrola resp. urgence dodacích lhůt
– vystavování potvrzení zakázek na zákazníky
– koordinace dopravy
– vystavování technických průkazů, prohlášení o shodě výrobků, případně
dalších dokumentů dle české legislativy
– fakturace zboží na zákazníky
– penalizace dodavatelů při nedodržení dodacích lhůt
– reklamace zboží
Podpora prodeje
– úzká spolupráce s přidělenými obchodními zástupci firmy
– vedení, evidence a archivace dokumentace obchodních případů
– správa databáze adres zákazníků
– vystavování dílenských zakázek na úpravu a přípravu strojů
Výkaznictví
– zpracování periodických výkazů a přehledů
– zpracování výkazů a přehledů dle aktuálních požadavků vedení firmy
– zpracování výkazů a přehledů dle aktuálních požadavků mateřské firmy
– vedení a inventarizace prodejního skladu
Vyřizování korespondence
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Společnost působí v oblasti dopravy a logistiky a zajišťuje servis, školení řidičů, pronájem a prodej vozíků.
Společnost působí v oblasti dopravy a logistiky a zajišťuje servis, školení řidičů, pronájem a prodej vozíků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Vzdělání v oboru
Ekonomie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4118820
Posting date: 8.7.2021
2021-07-08
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc