We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažer bankovní pobočky v Českých Budějovicích
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
České Budějovice, Česko
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Už jako malí jste při dětských hrách tíhli k tomu, řídit, vést a motivovat svoje kamarády?
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou? Pak jste narazili na pozici určenou právě pro vás!
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
co od vás očekáváme:
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
co vám nabídneme:
- Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
- Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
- Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
- Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
- Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
- Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou? Pak jste narazili na pozici určenou právě pro vás!
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
co od vás očekáváme:
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
co vám nabídneme:
- Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
- Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
- Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
- Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
- Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
- Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Banka.
Banka.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4169252
Posting date: 8.11.2021
2021-11-08
location: České Budějovice Position: Finanční manažer, Obchodní manažer, Osobní bankéř Company: Randstad HR Solutions s.r.o.