We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Care Manager - Eastern Europe
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For our client, the leading company for consumer electronics, we are looking for a Customer Care manager role.
This person will be in charge of: Hungary, Romania, Bulgaria, Greece, North Macedonia, Albania, Bosnia, Serbia, Kosovo, Slovenia, Croatia, Montenegro, Malta, Cyprus, Moldova.
Your daily tasks:
- Manage repair/service
- Search for repair service centers for continuous benchmark and adjustment to latest company´s policies, objectives and budget
- Daily monitoring of claims for quick & efficient actions.
- Administrative verification of claims and validation of reporting lines.
- Track Key Process Indicators to monitor service operations performance
- Negotiation with key Customers
- Work with Service Team to investigate and close complaints as quickly as possible, with high degree of accuracy and depth of problem solving
who we are looking for:
- Czech or Slovakian native speaker
- Aftersales experience
- Experience as Customer Care Manager - at least 3 years
- Experience in consumer electronics - SDA, mobile phones, TVs etc..
- English on communication level, any language from the list is plus
- Skill in organizing resources and establishing priorities
- Computer competency and knowledge in Microsoft Office
what we offer:
- Multicultural environment - you will practise your English every day
- Meal vouchers
- 25 days of vacation
- Fix + Bonuses
This person will be in charge of: Hungary, Romania, Bulgaria, Greece, North Macedonia, Albania, Bosnia, Serbia, Kosovo, Slovenia, Croatia, Montenegro, Malta, Cyprus, Moldova.
Your daily tasks:
- Manage repair/service
- Search for repair service centers for continuous benchmark and adjustment to latest company´s policies, objectives and budget
- Daily monitoring of claims for quick & efficient actions.
- Administrative verification of claims and validation of reporting lines.
- Track Key Process Indicators to monitor service operations performance
- Negotiation with key Customers
- Work with Service Team to investigate and close complaints as quickly as possible, with high degree of accuracy and depth of problem solving
who we are looking for:
- Czech or Slovakian native speaker
- Aftersales experience
- Experience as Customer Care Manager - at least 3 years
- Experience in consumer electronics - SDA, mobile phones, TVs etc..
- English on communication level, any language from the list is plus
- Skill in organizing resources and establishing priorities
- Computer competency and knowledge in Microsoft Office
what we offer:
- Multicultural environment - you will practise your English every day
- Meal vouchers
- 25 days of vacation
- Fix + Bonuses
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
The leading company for consumer electronics.
The leading company for consumer electronics.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4172769
Posting date: 30.9.2021
2021-09-30
location: Praha Position: Manažer call centra, Specialista podpory zákazníků Company: Randstad HR Solutions s.r.o.