We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sprechen Sie Deutsch? (100% home office) - Administrativní pracovník
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů v přiděleném týmu
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému
- denní využití němčiny
- týmové porady
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů v přiděleném týmu
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému
- denní využití němčiny
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- home office (možnost 100%)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus navíc
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- roční finanční bonus navíc
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- německý jazyk - min. B2 podmínkou
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4216701
Posting date: 31.12.2022
2022-12-31
location: Práce z domu Position: Administrativní pracovník, referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc