We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní podpora s NJ (možnost 100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíš se německy slovem i písmem a zároveň hledáš novou příležitost? Chceš pracovat v mezinárodní společnosti, kde budeš mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Ozvi se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Na pozici tě čeká:
- administrativní podpora kolegů (náplň práce se liší podle jednotlivých oddělení)
- práce v systému SAP
- denní využití německého jazyku
- komunikace v rámci společnosti (zejména emaily; méně pak telefonicky)
- týmové porady
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Na pozici tě čeká:
- administrativní podpora kolegů (náplň práce se liší podle jednotlivých oddělení)
- práce v systému SAP
- denní využití německého jazyku
- komunikace v rámci společnosti (zejména emaily; méně pak telefonicky)
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 24 000,- Kč/ ročně
- home office (možnost až 100%)
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus nad rámec mzdy
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 24 000,- Kč/ ročně
- home office (možnost až 100%)
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus nad rámec mzdy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací sdělím po telefonu nebo při osobním setkání
Více informací sdělím po telefonu nebo při osobním setkání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- německý jazyk: min. úroveň B2 podmínkou (denní využití)
- zkušenost v oblasti zákaznického servisu/ administrativy výhodou
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zkušenost v oblasti zákaznického servisu/ administrativy výhodou
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4216702
Posting date: 31.12.2022
2022-12-31
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc