We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista auditu nákupu s NJ a AJ (home office 4x týdně)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se anglicky a zároveň německy? Hledáte novou příležitost a chcete využívat možnost práce z domova? Tak čtěte dále!
Pro našeho klienta, mezinárodní stabilní společnost působící v různých odvětvích, právě obsazujeme nově otevřenou pozici do centra podnikových služeb, ze kterého se podporují ostatní pobočky v rámci celého světa.
A co vás na pozici čeká?
- plánování a koordinace auditů u dodavatelů
- podpora při řešení témat v oblasti Cyber Security v dodavatelském řetězci
- podpora programů EHS v dod.řetězci
- koordinace uzavírání smluv o zajištění kvality dodavatelů
- podpora činností v oblasti řízení rizik z hlediska obchodních a technických rizik
- služební cesty do zahraničí (3x ročně)
Pro našeho klienta, mezinárodní stabilní společnost působící v různých odvětvích, právě obsazujeme nově otevřenou pozici do centra podnikových služeb, ze kterého se podporují ostatní pobočky v rámci celého světa.
A co vás na pozici čeká?
- plánování a koordinace auditů u dodavatelů
- podpora při řešení témat v oblasti Cyber Security v dodavatelském řetězci
- podpora programů EHS v dod.řetězci
- koordinace uzavírání smluv o zajištění kvality dodavatelů
- podpora činností v oblasti řízení rizik z hlediska obchodních a technických rizik
- služební cesty do zahraničí (3x ročně)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené
- home office (až 4x týdně)
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- multisport karta
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- firemní akcie za zvýhodněnou cenu
- home office (až 4x týdně)
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- multisport karta
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- firemní akcie za zvýhodněnou cenu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací Vám sdělit telefonicky nebo při osobním setkání.
Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat pro více informací.
T.: +420 778 463 515
E.: [email protected]
Více informací Vám sdělit telefonicky nebo při osobním setkání.
Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat pro více informací.
T.: +420 778 463 515
E.: [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ vzdělání technického směru
- komunikativní úroveň NJ + AJ (úroveň alespoň B2)
- alespoň 3 roky praxe v oblasti supply chain/ nákupu
- zkušenosti s vyjednáváním (obchodní podmínky) výhodou
- ochota cestovat do zahraničí (cca 3x ročně služební cesta)
- komunikativní úroveň NJ + AJ (úroveň alespoň B2)
- alespoň 3 roky praxe v oblasti supply chain/ nákupu
- zkušenosti s vyjednáváním (obchodní podmínky) výhodou
- ochota cestovat do zahraničí (cca 3x ročně služební cesta)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4416815
Posting date: 5.9.2022
2022-09-05
location: Praha Position: Auditor, Nákupčí Company: Randstad HR Solutions s.r.o.