We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepční/Office Coordinator
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Jungmannova 15, 100 00 Praha 1, Praha
Jungmannova 15, 100 00 Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
22.04.2018
22.04.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- každodenní komunikace s kandidáty a klienty na recepci
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování, kancelářské potřeby)
- evidence pošty a došlých faktur do systému (práce s workflow)
- spolupráce na organizaci firemních akcí
- aktivní spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, consultanti)
- zajišťování zasedacích a školících místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s naším 3 členným týmem na recepci
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování, kancelářské potřeby)
- evidence pošty a došlých faktur do systému (práce s workflow)
- spolupráce na organizaci firemních akcí
- aktivní spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, consultanti)
- zajišťování zasedacích a školících místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s naším 3 členným týmem na recepci
Zaměstnanecké výhody, benefity
-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned
Informace o náboru
Jste rád/a součástí kolektivu? Máte kladný vztah k administrativě a rád/a pomáháte kolegům? Chtěl/a byste nastartovat kariéru v personální agentuře? Pak hledáme právě Vás!
Do našeho pozitivně naladěného office teamu hledáme parťáka/parťačku na pozici Office Coordinator
Do našeho pozitivně naladěného office teamu hledáme parťáka/parťačku na pozici Office Coordinator
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.
Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- praxe na stejné pozici výhodou ne však podmínkou
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje pondělí až pátek od 8 do 18 hod.)
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- praxe na stejné pozici výhodou ne však podmínkou
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje pondělí až pátek od 8 do 18 hod.)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3353608
Posting date: 5.4.2018
2018-04-05
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Company: Randstad HR Solutions s.r.o.