Recepční/Office Coordinator

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Jungmannova 15, 100 00 Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
22.04.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- každodenní komunikace s kandidáty a klienty na recepci
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování, kancelářské potřeby)
- evidence pošty a došlých faktur do systému (práce s workflow)
- spolupráce na organizaci firemních akcí
- aktivní spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, consultanti)
- zajišťování zasedacích a školících místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s naším 3 členným týmem na recepci

Zaměstnanecké výhody, benefity

-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned

Informace o náboru

Jste rád/a součástí kolektivu? Máte kladný vztah k administrativě a rád/a pomáháte kolegům? Chtěl/a byste nastartovat kariéru v personální agentuře? Pak hledáme právě Vás!

Do našeho pozitivně naladěného office teamu hledáme parťáka/parťačku na pozici Office Coordinator

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- praxe na stejné pozici výhodou ne však podmínkou
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje pondělí až pátek od 8 do 18 hod.)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3353608  Posting date: 5.4.2018