Manažer/ka daňového účetnictví - Accounting/Tax Manager

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Opava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- vedení účetnictví v souladu se zákonnými a firemními požadavky
- zpracování účetní závěrky
- metodické řízení účtování a navazujících procesů v souladu s platnou legislativou
- kontrola účtování všech účetních operací (lokálních i zabezpečených SSC)
- příprava pravidelných reportů (měsíční, kvartální, roční), včetně rozvahy a výsledovky
- zodpovědnost za kompletní daňovou agendu (procesy, daňová přiznání, komunikace s FÚ)
- zodpovědnost za statutární audit společnosti, komunikace s auditory a daňovými poradci
- transfer pricing, vytváření, aktualizace a administrace interních účetních směrnic
- komunikace s partnery, klienty a státními institucemi

Zaměstnanecké výhody, benefity

Benefity:
- jiné výhody – penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, závodní stravování
- dovolená navíc – 5 týdnů dovolené
- zvláštní prémie – roční bonus dle předem stanovených kritérií, pravidelná roční evaluace mzdy

Informace o náboru

Accounting/Tax Manager povede lokální tým účetních v Opavě a v Praze (celkem 4) .
Služební cesty do Prahy max 1x /měsíc.

Pracoviště Opava – Komárov
Nástup možný ihned.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost sídlí v Nizozemsku a působí ve více než 150 zemích a zaměstnává okolo 34 500 talentovaných lidí, kteří jsou vášniví v poskytování vysoce výkonných produktů a služeb, které naši zákazníci očekávají

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- anglický jazyk slovem i písmem na pokročilé úrovni
- znalost SAP
- praxe alespoň 5 let na obdobné pozici
- praktická znalost účetních a daňových předpisů (českých i IFRS)
- zkušenost z oblasti spolupráce s centrem sdílených služeb (SSC)
- pokročilou znalost MS Office
- výborné komunikační a manažerské dovednosti
- zkušenost s vedením lidí
- analytické a strategické myšlení
- schopnost stanovit priority a přijímat rozhodnutí

Požadovaná znalost jazyků:
Angličtina - aktivní (slovem i písmem na pokročilé úrovni)

Požadované dovednosti:
Práce s PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3629603  Posting date: 26.3.2019