We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor zákaznické linky
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Prague, Česko
Prague, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Přijmeme novou kolegyni/kolegu na pozici operátor zákaznické linky, někoho, kdo se skvěle domluví česky/slovensky a je přátelský a vlídný. Rádi mezi sebe přivítáme zkušené operátorky/operátory, ale i absolventky/absolventy – po nástupu Vás čeká několika týdenní školení.
Pracovní náplň:
-odpovídat na telefonáty klientů, kteří potřebují poradit, nebo vyřešit technický problém
-vyřizovat administrativu spjatou s voláním klientům a zapisovat data do interního systému společnosti
- prověřovat klienty podle našich vnitřních kritérií
- komunikovat a úzce spolupracovat s kolegy napříč firmou
-práce s interními software systémy (které Vás samozřejmě naučíme)
Pracovní náplň:
-odpovídat na telefonáty klientů, kteří potřebují poradit, nebo vyřešit technický problém
-vyřizovat administrativu spjatou s voláním klientům a zapisovat data do interního systému společnosti
- prověřovat klienty podle našich vnitřních kritérií
- komunikovat a úzce spolupracovat s kolegy napříč firmou
-práce s interními software systémy (které Vás samozřejmě naučíme)
Zaměstnanecké výhody, benefity
-akční, různorodou a samostatnou práci
-5 týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti, stravenky, Cafeteria benefitní systém, stolní --fotbálek, team-buildingové akce a spousta dalších benefitů
-možnost kariérního růstu
-práci v centru Prahy, ale žádný povinný dresscode
-možnost získat cenné zkušeností z oboru bankovnictví
-příjemné prostředí Kontaktního centra, které řeší požadavky klientů
-5 týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti, stravenky, Cafeteria benefitní systém, stolní --fotbálek, team-buildingové akce a spousta dalších benefitů
-možnost kariérního růstu
-práci v centru Prahy, ale žádný povinný dresscode
-možnost získat cenné zkušeností z oboru bankovnictví
-příjemné prostředí Kontaktního centra, které řeší požadavky klientů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Opravny a servisy (kromě aut) a jiné osobní služby
..
..
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-maturitu
-můžete nabídnout velmi dobré komunikační, argumentační schopnosti, hledání řešení
-cizí jazyk NENÍ zapotřebí, chceme jen, abyste mluvil/a česky/slovensky jako rodilý mluvčí (znalost dalšího jazyka je pro Vás ale benefitem)
-zodpovědnost a spolehlivost je podmínkou, protože nám jde především o klienty
-základní znalost práce s počítačem a internetem
-dokážete se poprat se stresem
-můžete nabídnout velmi dobré komunikační, argumentační schopnosti, hledání řešení
-cizí jazyk NENÍ zapotřebí, chceme jen, abyste mluvil/a česky/slovensky jako rodilý mluvčí (znalost dalšího jazyka je pro Vás ale benefitem)
-zodpovědnost a spolehlivost je podmínkou, protože nám jde především o klienty
-základní znalost práce s počítačem a internetem
-dokážete se poprat se stresem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3817920
Posting date: 25.11.2019
2019-11-25
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Company: Randstad HR Solutions s.r.o.