We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka v administrativě
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš zkušenosti s prací asistentky a baví tě mluvit anglicky? Chtěla byte pracovat v zázemí stabilní společností s farmaceutickým pozdím? Chcete se stát členem mezinárodní společnosti, známé po celém světe?
Pozice Asistentky je přímo pro Vás!
Náplň práce:
- Plnění obecných správní povinností, které mohou zahrnovat kopírování a koordinaci schůzky, psaní, objednávání / údržba spotřebního materiálu, pořádání cest, příprava a / nebo třídění pošta
- Podpora obchodního týmu
- Organizace a koordinace interních / externích školení, setkání atd. V souladu s interními směrnicemi a postupy
- Slouží jako kontaktní místo. Kontakty jsou obvykle s jednotlivci v rámci organizace a také s kontakty mimo organizaci a zahrnují získávání nebo poskytování informací vyžadujících určité vysvětlení nebo interpretace
- Odpovědi na otázky týkající se zavedených zásad a postupů. Nasměruje lidi na vhodné zdroj
- Koordinace projektů / úkolů širšího rozsahu, nezávisle hledání vhodných interních a vnějších zdrojů podle potřeby, jako například: montáž a distribuce materiálů; Kompilace a / nebo sledování data
- Ověření správnosti shromážděných údajů, zajištění odhadů dodavatele a objednávek, zpracování faktury, zajištění kvality dodavatele; Dohled nad realizací výstupů projektu; Kontrola stavu projekty a rozpočty
- Úzká spolupráce s oddělením financí a dodržování předpisů
Pozice Asistentky je přímo pro Vás!
Náplň práce:
- Plnění obecných správní povinností, které mohou zahrnovat kopírování a koordinaci schůzky, psaní, objednávání / údržba spotřebního materiálu, pořádání cest, příprava a / nebo třídění pošta
- Podpora obchodního týmu
- Organizace a koordinace interních / externích školení, setkání atd. V souladu s interními směrnicemi a postupy
- Slouží jako kontaktní místo. Kontakty jsou obvykle s jednotlivci v rámci organizace a také s kontakty mimo organizaci a zahrnují získávání nebo poskytování informací vyžadujících určité vysvětlení nebo interpretace
- Odpovědi na otázky týkající se zavedených zásad a postupů. Nasměruje lidi na vhodné zdroj
- Koordinace projektů / úkolů širšího rozsahu, nezávisle hledání vhodných interních a vnějších zdrojů podle potřeby, jako například: montáž a distribuce materiálů; Kompilace a / nebo sledování data
- Ověření správnosti shromážděných údajů, zajištění odhadů dodavatele a objednávek, zpracování faktury, zajištění kvality dodavatele; Dohled nad realizací výstupů projektu; Kontrola stavu projekty a rozpočty
- Úzká spolupráce s oddělením financí a dodržování předpisů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci v mladém a dynamickém týmu v mezinárodním prostředí v úspěšné společnosti s vynikající pozicí na trhu
- Práci v atraktivním sektoru lékařských zařízení: rychle se rozvíjející a špičkový technologický průmysl
- Délka smlouvy: smlouva na 8 měsíců
- Zaměstnanost prostřednictvím externí agentury
- Atraktivní balíček výhod - motivující plat. stravenky, atd.
- Práci v atraktivním sektoru lékařských zařízení: rychle se rozvíjející a špičkový technologický průmysl
- Délka smlouvy: smlouva na 8 měsíců
- Zaměstnanost prostřednictvím externí agentury
- Atraktivní balíček výhod - motivující plat. stravenky, atd.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
-
-
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání výhodou, ne nutností
- Hovoří plynně anglicky (psané i mluvené)
- Možnost okamžitě začít pracovat
- 2 roky zkušeností s prací v podobné pozici
- Skvělé komunikační schopnosti
- Velmi dobré PC dovednosti
- Hovoří plynně anglicky (psané i mluvené)
- Možnost okamžitě začít pracovat
- 2 roky zkušeností s prací v podobné pozici
- Skvělé komunikační schopnosti
- Velmi dobré PC dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3830748
Posting date: 12.12.2019
2019-12-12
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Archivář, správce rejstříku, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: Randstad HR Solutions s.r.o.