Specialista nákupu

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenost v oblasti nákupu a je to oblast, ve které se chcete dále posunout? Zároveň hledáte práci, kde budete mít možnost využívat angličtinu? Máme pro vás příležitost! Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, hledáme nového kolegu, který se stane součástí mezinárodního týmu.

Co vás na pozici čeká?
- odpovědnost za celý proces nákupu
- realizace nákupu sortimentu
- vyhledávání dodavatelů, jejich hodnocení
- příprava nabídek, cenové vyjednávání
- denní komunikace v AJ

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na PP
- benefit kartu
- stravenky
- finanční bonusy nad rámec roční mzdy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

vývoj + výroba; automatizace

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- vzdělání technického směru
- praxe na pozici nákupčího (technická oblast) 2 roky podmínkou
- AJ na komunikativní úrovni (ústní i emailová komunikace)
- pro-aktivita, analytické myšlení
- MS Office (kontingenční tabulky)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3876268  Posting date: 7.7.2020