We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní podpora s němčinou (home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů (liší se podle jednotlivých oddělení)
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny
- týmové porady
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Pracovní náplň:
- plnění administrativních úkolů (liší se podle jednotlivých oddělení)
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- home office (možnost až 100%)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Více informací vám sdělím telefonicky nebo při osobním setkání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- německý jazyk - min. B2 podmínkou
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
- uživatelská znalost práce na PC
- zájem o oblast administrativy
- schopnost pracovat v týmu, komunikační dovednosti, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3894497
Posting date: 4.5.2023
2023-05-04
location: Ostrava Position: Administrativní pracovník, referent Company: Randstad HR Solutions s.r.o.