We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepční v personální agentuře (s AJ) – Praha 1
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
září - říjen
září - říjen
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností
20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Recepční v personální agentuře (s AJ) – Praha 1
Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici ASISTENTA/KY RECEPCE!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• administrativní podpora zaměstnanců (např. správa firemních účtů na sociálních sítích a inzerce, pomoc s organizací firemních eventů, služebních cest, zpracování cestovních výkazů a docházky zaměstnanců, apod.)
• ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb pro Office Managera a účtárnu (reporty v Excelu, úprava prezentací, apod.)
Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici ASISTENTA/KY RECEPCE!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• administrativní podpora zaměstnanců (např. správa firemních účtů na sociálních sítích a inzerce, pomoc s organizací firemních eventů, služebních cest, zpracování cestovních výkazů a docházky zaměstnanců, apod.)
• ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb pro Office Managera a účtárnu (reporty v Excelu, úprava prezentací, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Slovanský dům)
• spolupráce na pracovní smlouvu
• pracovní doba dle dohody v časovém rozmezí 8:30 – 17:30 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 20.000 – 25.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• nástup od září – října 2019
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené/ rok, 4 dny sick day/ rok, stravenky v hodnotě 90,- Kč (plně hrazené firmou), příspěvek 50% na Multisport kartu nebo jazykový kurz po zkušební době
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Slovanský dům)
• spolupráce na pracovní smlouvu
• pracovní doba dle dohody v časovém rozmezí 8:30 – 17:30 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 20.000 – 25.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• nástup od září – října 2019
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené/ rok, 4 dny sick day/ rok, stravenky v hodnotě 90,- Kč (plně hrazené firmou), příspěvek 50% na Multisport kartu nebo jazykový kurz po zkušební době
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka a splňujete výše uvedené požadavky?
Neváhejte mě kontaktovat a zašlete Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Office Manager
Slovanský dům
Na Příkopě 22
110 00 Praha 1
Česká republika
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Neváhejte mě kontaktovat a zašlete Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Office Manager
Slovanský dům
Na Příkopě 22
110 00 Praha 1
Česká republika
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Reed Specialist Recruitment - největší rodinná recruitment společnost na světě. Specialisté v oblasti náboru, profesionálové v tom co děláme, recruitment nadšenci, ale hlavně tým mladých lidí, kterých jejich práce skutečně baví. Rádi se vzděláváme, sledujeme nejnovější trendy, chodíme na školení a vzájemně se motivujeme. V současnosti působíme ve 450 pobočkách napříč Evropou, Středním Východem a Asií.
Reed Specialist Recruitment - největší rodinná recruitment společnost na světě. Specialisté v oblasti náboru, profesionálové v tom co děláme, recruitment nadšenci, ale hlavně tým mladých lidí, kterých jejich práce skutečně baví. Rádi se vzděláváme, sledujeme nejnovější trendy, chodíme na školení a vzájemně se motivujeme. V současnosti působíme ve 450 pobočkách napříč Evropou, Středním Východem a Asií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme:
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy a i maminky na mateřské dovolené)
• alespoň mírně pokročilou, komunikativní znalost AJ (interní komunikace s vedením firmy v Anglii a přijímání tel. hovorů v AJ)
• znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou nikoliv podmínkou
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy a i maminky na mateřské dovolené)
• alespoň mírně pokročilou, komunikativní znalost AJ (interní komunikace s vedením firmy v Anglii a přijímání tel. hovorů v AJ)
• znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou nikoliv podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3737734
Posting date: 12.8.2019
2019-08-12
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Company: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností