Recepční / Asistentka

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2019
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici RECEPČNÍ/ ASISTENTKA.

Co Vás čeká:
• Komunikace se zaměstnanci, externími dodavateli a klienty
• Ohlašování návštěv a udržování klientské zóny na profesionální úrovni
• Vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů
• Evidence poštovních a kurýrních služeb (přijímání /odesílání a třídění příchozích dopisů a zásilek, apod.)
• Evidence docházky zaměstnanců
• Ad-hoc výpomoc pro Office Managera a firemní zaměstnance (pomoc se zařizováním služebních cest a firmeních akcí, apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co získáte:
• Zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• Občerstvení zdarma ve společnosti + příspěvek na stravné
• Multisport karta

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

Pro našeho klienta hledáme posily na pozici Recepční na pobočku na Praze 8 (Karlín) a na Prahu 1 (Náměstí Republiky).

Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.

Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
REED
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika

Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co očekáváme:
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy, studenty VŠ a i maminky na mateřské dovolené)
• velmi dobrou znalost českého jazyka v mluvené a i písemné úrovni a pokročilou/ komunikativní znalost AJ (přijímání zahraničních návštěv)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou nikoliv podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3783253  Posting date: 9.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000 - 25 000 Kč/měsíc