2nd level Support Engineer

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
34 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jako odborník zákaznické podpory na 2nd levelu pro Network nebo Application Hosting budeš pracovat na 24/5 support modelu a zároveň budeš 3rd levelu hlavní oporou pro kritické problémy.
Budeš pracovat na ITILu a řešit základní tasky jako monitoring infrastruktury, change implementation a incident management.

Technologie:
Network: Routing a switching na Cisco zařízeních, ASA a L7 Firewalls (Websense, Zscaler)
Application Hosting: MS Windows Servers, Vmware, virtualization, Citrix Desktop/Application, Backup

Zaměstnanecké výhody, benefity

Kariérní růst na 3rd level
7,5 hodinový pracovní den
Školení, rozvoj technických dovedností i softskills, certifikace, technické kurzy - (CCNA, MCSA)
Nekorporátní prostředí, mladý přátelský tým
Stravenky
5 týdnů dovolené
Multisport carta, Benefitní karta,
Parkovací místo
Mobilní tariff a firemní notebook
Cesty do zahraničí

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Zajímají tě dynamicky se rozvíjející IT technologie? Tvým cílem je se učit, zdokonalovat své zkušenosti a rychle růst jak osobnostně tak technicky? Tak čti rozhodně dál!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3939975  Posting date: 24.8.2020  Lower salary limit (gross): 34 000 Kč/měsíc