Administrativa s využitím němčiny (oddělení Financí)

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Nástup co nejdříve.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáte pozici, kde byste komunikovali na denní bázi v německém jazyce převážně přes email? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě a oblasti financí, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci?

Přestože je pozice součástí finančního oddělení, ekonomické vzdělání nebo zkušenosti z podobné pozice jsou jen výhodou.

Na této pozici budete mít na starosti:

- Kontrolu a zpracování faktur, rekonciliaci interních a externích dodavatelských sald a potvrzování bilancí (ekonomické vzdělání je výhoda, ale pokud jej nemáte, vše vás v týmu naučí).
- Každodenní komunikaci s dodavateli a pobočkou společnosti ve zahraničí. Komunikace je převážně přes email, několikrát týdně však i telefonicky, takže budete mít možnost si jazyk neustále procvičovat.
- Pravidelný reporting a spolupráci s účetním oddělením na měsíční uzávěrce.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- Stravenky
- Školení a jazykové kurzy
- Home office dny i po skončení koronakrize
- Wellbeing program
- Pravidelné ovocné dny
- Flexipass poukázky nebo MultiSport kartu
- Příspěvek na penzijní připojištění

Informace o náboru

- Zaměstnanci zatím pracují z domu, firemní notebook je k dispozici.
- Smlouva je na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na neurčito.
- Pracovní doba je 37,5 hod/týden, flexibilní kolem pevného jádra.
- Poloviční úvazek není možný.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Schopnost komunikovat v němčině (alespoň silnější B1, nebát se mluvit, vyšší úroveň je výhoda)
- Komunikativní angličtina (B2, jedná se o mezinárodní společnost)
- Zájem o administrativní činnost a oblast financí
- Zkušenosti s MS Office, obzvláště s Excel
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice nebo VŠ ekonomického směru
- Výhodou je zkušenost v SAP

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4059425  Posting date: 10.4.2021