We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznického servisu / Customer Care Specialist
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1/7/2021
1/7/2021
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsícměsíční provize
25 000 - 30 000 Kč/měsícměsíční provize
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší náplní práce?
• komunikace se zákazníky – email, telefon, chat (whatsapp)
• zodpovídání dotazů ohledně nového digitálního produktu – pasívní linka
• aktivní volání zákazníkům, kteří již v minulosti byli v kontaktu se společností
• podílení se na telefonických a digitálních kampaních pro stávající zákazníky
• podpora s překladem textu a reklamy
• komunikace se zákazníky – email, telefon, chat (whatsapp)
• zodpovídání dotazů ohledně nového digitálního produktu – pasívní linka
• aktivní volání zákazníkům, kteří již v minulosti byli v kontaktu se společností
• podílení se na telefonických a digitálních kampaních pro stávající zákazníky
• podpora s překladem textu a reklamy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám společnost nabízí?
• samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti se stabilním postavením na trhu
• příležitost rozvinout své stávající znalosti a naučit se mnoho nového
• odpovídající platové ohodnocení a další benefity (5 týdnů dovolené, flexi dny, stravenkový paušál, příspěvky na volnočasové aktivity, možnost home office,...)
• 37,5 hodinový pracovní týden
• práci v příjemném přátelském kolektivu kde si všichni tykají
• samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti se stabilním postavením na trhu
• příležitost rozvinout své stávající znalosti a naučit se mnoho nového
• odpovídající platové ohodnocení a další benefity (5 týdnů dovolené, flexi dny, stravenkový paušál, příspěvky na volnočasové aktivity, možnost home office,...)
• 37,5 hodinový pracovní týden
• práci v příjemném přátelském kolektivu kde si všichni tykají
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo prodeje? Máte chuť se dále rozvíjet a sbírat zkušenosti, rád/ráda pracujete pro velké zajímavé značky na trhu a mluvíte plynně anglicky? Pokud ano, máme pro Vás skvělou příležitost stát se členem zákaznického oddělení a pomoci budovat nový digitální produkt. Společnost je klíčovým hráčem v oblasti finančních produktů a REED ji momentálně pomáhá rozšířit své řady o Specialistu/ku zákaznického servisu.
Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo prodeje? Máte chuť se dále rozvíjet a sbírat zkušenosti, rád/ráda pracujete pro velké zajímavé značky na trhu a mluvíte plynně anglicky? Pokud ano, máme pro Vás skvělou příležitost stát se členem zákaznického oddělení a pomoci budovat nový digitální produkt. Společnost je klíčovým hráčem v oblasti finančních produktů a REED ji momentálně pomáhá rozšířit své řady o Specialistu/ku zákaznického servisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co budeme od Vás požadovat?
• SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost ze zákaznického servisu nebo prodeje, ideálně 2-3 roky zkušeností
• zkušenost z aktivní linky je výhodou
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• proaktivitu, samostatnost i práci v týmu, prioritizaci, dotahovat věci do konce
• schopnost vyslechnout zákazníka a pomoct mu vyřešit jeho požadavek
• plynulou znalost anglického jazyka, denní využití
• MS Office – pokročilá znalost
• SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost ze zákaznického servisu nebo prodeje, ideálně 2-3 roky zkušeností
• zkušenost z aktivní linky je výhodou
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• proaktivitu, samostatnost i práci v týmu, prioritizaci, dotahovat věci do konce
• schopnost vyslechnout zákazníka a pomoct mu vyřešit jeho požadavek
• plynulou znalost anglického jazyka, denní využití
• MS Office – pokročilá znalost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4098398
Posting date: 8.6.2021
2021-06-08
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista finančních trhů, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc