Specialista zákaznického servisu / Customer Care Specialist

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
1/7/2021
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsícměsíční provize

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co bude Vaší náplní práce?
• komunikace se zákazníky – email, telefon, chat (whatsapp)
• zodpovídání dotazů ohledně nového digitálního produktu – pasívní linka
• aktivní volání zákazníkům, kteří již v minulosti byli v kontaktu se společností
• podílení se na telefonických a digitálních kampaních pro stávající zákazníky
• podpora s překladem textu a reklamy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám společnost nabízí?
• samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti se stabilním postavením na trhu
• příležitost rozvinout své stávající znalosti a naučit se mnoho nového
• odpovídající platové ohodnocení a další benefity (5 týdnů dovolené, flexi dny, stravenkový paušál, příspěvky na volnočasové aktivity, možnost home office,...)
• 37,5 hodinový pracovní týden
• práci v příjemném přátelském kolektivu kde si všichni tykají

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo prodeje? Máte chuť se dále rozvíjet a sbírat zkušenosti, rád/ráda pracujete pro velké zajímavé značky na trhu a mluvíte plynně anglicky? Pokud ano, máme pro Vás skvělou příležitost stát se členem zákaznického oddělení a pomoci budovat nový digitální produkt. Společnost je klíčovým hráčem v oblasti finančních produktů a REED ji momentálně pomáhá rozšířit své řady o Specialistu/ku zákaznického servisu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co budeme od Vás požadovat?
• SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost ze zákaznického servisu nebo prodeje, ideálně 2-3 roky zkušeností
• zkušenost z aktivní linky je výhodou
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• proaktivitu, samostatnost i práci v týmu, prioritizaci, dotahovat věci do konce
• schopnost vyslechnout zákazníka a pomoct mu vyřešit jeho požadavek
• plynulou znalost anglického jazyka, denní využití
• MS Office – pokročilá znalost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4098398  Posting date: 8.6.2021  Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc