We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikace a administrativa s angličtinou (francouzština, němčina, španělština, nebo italština výhodou)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Máte pasivní znalost španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny a rádi byste se v těchto jazycích zlepšili a výhledově je začali používat i aktivně? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Účetní pohledávek, Accounts Receivable Clerk. Hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co náš klient nabízí?
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
International company
International company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Italský jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který..
• se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině)
• má ideálně alespoň pasivní znalost jiného cizího jazyka (španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny)
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí
• se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině)
• má ideálně alespoň pasivní znalost jiného cizího jazyka (španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny)
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4161066
Posting date: 13.9.2021
2021-09-13
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Finanční agent, Specialista podpory zákazníků Company: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.