We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznický servis s maďarštinou
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mluvíte maďarsky a rádi byste tuto schopnost využili v interakci se zákazníky? Máte dobré komunikační schopnosti a rádi se učíte nové věci?
Pro našeho klienta v Brně hledáme nového člověka na pozici v zákaznickém servisu, který bude pečovat o maďarsky mluvící zákazníky prostřednictvím e-mailů, telefonu a e-shopu. Vaší náplní práce bude zpracovávat objednávky, ověřování dostupnosti firemních produktů, řešení reklamací a vratek materiálu atd.
Jedná se o mezinárodní firmu s letitou historií a stabilitou na trhu. Tady v Brně má firma menší tým, který sídlí v moderních kanceláří.
Tato pozice je super příležitostí pro někoho, kdo má minimální pracovní zkušenosti a základní znalosti anglického jazyka. Je to dobrou příležitostí i pro maminky vracející se po mateřské dovolené, které potřebují prvního půl roku zkrácený úvazek.
Náplň práce:
- zpracování objednávek od zákazníků a ověřování dostupnosti
produktů firmy,
- organizace dodávek,
- kontrola a dodržování kreditu a splatnosti zákazníků,
- řešení reklamací a vratek materiálu,
- zajištění řešení požadavků zákazníků firmy ve spolupráci s dalšími
odděleními společnosti – transport, sklad, výroba, marketing,
technické oddělení,
- smluvní dokumentace,
- podpora chodu kanceláře.
Pro našeho klienta v Brně hledáme nového člověka na pozici v zákaznickém servisu, který bude pečovat o maďarsky mluvící zákazníky prostřednictvím e-mailů, telefonu a e-shopu. Vaší náplní práce bude zpracovávat objednávky, ověřování dostupnosti firemních produktů, řešení reklamací a vratek materiálu atd.
Jedná se o mezinárodní firmu s letitou historií a stabilitou na trhu. Tady v Brně má firma menší tým, který sídlí v moderních kanceláří.
Tato pozice je super příležitostí pro někoho, kdo má minimální pracovní zkušenosti a základní znalosti anglického jazyka. Je to dobrou příležitostí i pro maminky vracející se po mateřské dovolené, které potřebují prvního půl roku zkrácený úvazek.
Náplň práce:
- zpracování objednávek od zákazníků a ověřování dostupnosti
produktů firmy,
- organizace dodávek,
- kontrola a dodržování kreditu a splatnosti zákazníků,
- řešení reklamací a vratek materiálu,
- zajištění řešení požadavků zákazníků firmy ve spolupráci s dalšími
odděleními společnosti – transport, sklad, výroba, marketing,
technické oddělení,
- smluvní dokumentace,
- podpora chodu kanceláře.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené + 2 dny "sick days",
- Straveky,
- možnost občasné práce z domu,
- práce ve stabilní mezinárodní společnosti,
- moderní kanceláře a malý kolektiv.
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Lenka Bugnerová, REED – MSS
+420 778 885 854
- Straveky,
- možnost občasné práce z domu,
- práce ve stabilní mezinárodní společnosti,
- moderní kanceláře a malý kolektiv.
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Lenka Bugnerová, REED – MSS
+420 778 885 854
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
- maďarština na komunikační úrovni,
- základní znalosti angličtiny,
- ukončené středoškolské vzdělání,
- dobré komunikační dovednosti,
- výhodou, ale ne podmínkou je praxe v oblasti zákaznické podpory
nebo logistiky.
- maďarština na komunikační úrovni,
- základní znalosti angličtiny,
- ukončené středoškolské vzdělání,
- dobré komunikační dovednosti,
- výhodou, ale ne podmínkou je praxe v oblasti zákaznické podpory
nebo logistiky.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4332452
Posting date: 18.5.2022
2022-05-18
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Company: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.