Pracovník Back Office - zaučíme

Res Judicata s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jaká práce Vás čeká?

- Zajišťování kompletní podpory oddělení
- Zajišťování podpory, spolupráce a komunikace s jednotlivými klienty
- Aktivní komunikace s bankovními útvary
- Tvorba a spolupráce na implementaci vnitřních předpisů společnosti

Vše potřebné rádi naučíme, stačí jen Váš zájem a chuť pracovat! :)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout

- Práce na hlavní pracovní poměr
- Příjemný tým a přátelskou atmosféru
- Různorodost
- Pracovní dobu od 9:00 do 17:00
- Odpovídající ohodnocení
- Notebook a mobilní telefon
- Multisportku za zvýhodněnou cenu pro tebe i tvé blízké
- Příjemné pracovní prostředí (vlastní venkovní prostory)
- Nástup možný ihned

Informace o náboru

Jsme mladý přátelský kolektiv, který dbá na individuální přístup ke každému z našich zaměstnanců. Vše Vás naučíme, stačí jen dobrá nálada a chuť na sobě pracovat.

Jestliže Vás náš inzerát zaujal, pošlete nám Váš životopis a motivační dopis a my se Vám rádi ozveme zpět.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomika, finance, mezinárodní obchod, účetnictví, administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Začátečník (A2)

Ostatní znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

Administrativa, Práce s dokumenty

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co od Vás očekáváme

- Vysokoškolské vzdělání výhodou
- Praxe z administrativní pozice/práce s dokumenty
- Dobré matematické schopnosti výhodou
- Komunikativní znalost AJ (schopnost rozumět psanému textu nutná)
- Analytické myšlení, pečlivost, svědomitost, komunikativnost
- Samostatnost a odpovědnost
- Flexibilita (schopnost přijímat i úkoly a agendy z jiných oblastí)
- Ovládání MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Poradenská společnost COREDO (www.coredo.eu) úspěšně působí na evropském trhu právních služeb od roku 2016. Našimi klienty jsou malé a střední společnosti působící v různých oblastech podnikání i individuální klienti v Evropě i v zemích bývalého Sovětského svazu.
Poskytujeme širokou škálu právních, finančních a poradenských služeb a pomáháme našim klientům zvyšovat efektivitu a rentabilitu jejich podnikání, posilovat jejich pozici na trhu a dosahovat jejich strategických cílů. Jsme vždy připraveni nabídnout optimální a rychlé řešení jakéhokoliv problému, poskytnout potřebnou pomoc a účinnou podporu.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 4085030  Posting date: 19.5.2021  Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc