We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník Back Office - zaučíme
Res Judicata s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jaká práce Vás čeká?
- Zajišťování kompletní podpory oddělení
- Zajišťování podpory, spolupráce a komunikace s jednotlivými klienty
- Aktivní komunikace s bankovními útvary
- Tvorba a spolupráce na implementaci vnitřních předpisů společnosti
Vše potřebné rádi naučíme, stačí jen Váš zájem a chuť pracovat! :)
- Zajišťování kompletní podpory oddělení
- Zajišťování podpory, spolupráce a komunikace s jednotlivými klienty
- Aktivní komunikace s bankovními útvary
- Tvorba a spolupráce na implementaci vnitřních předpisů společnosti
Vše potřebné rádi naučíme, stačí jen Váš zájem a chuť pracovat! :)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Příjemný tým a přátelskou atmosféru
- Různorodost
- Pracovní dobu od 9:00 do 17:00
- Odpovídající ohodnocení
- Notebook a mobilní telefon
- Multisportku za zvýhodněnou cenu pro tebe i tvé blízké
- Příjemné pracovní prostředí (vlastní venkovní prostory)
- Nástup možný ihned
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Příjemný tým a přátelskou atmosféru
- Různorodost
- Pracovní dobu od 9:00 do 17:00
- Odpovídající ohodnocení
- Notebook a mobilní telefon
- Multisportku za zvýhodněnou cenu pro tebe i tvé blízké
- Příjemné pracovní prostředí (vlastní venkovní prostory)
- Nástup možný ihned
Informace o náboru
Jsme mladý přátelský kolektiv, který dbá na individuální přístup ke každému z našich zaměstnanců. Vše Vás naučíme, stačí jen dobrá nálada a chuť na sobě pracovat.
Jestliže Vás náš inzerát zaujal, pošlete nám Váš životopis a motivační dopis a my se Vám rádi ozveme zpět.
Jestliže Vás náš inzerát zaujal, pošlete nám Váš životopis a motivační dopis a my se Vám rádi ozveme zpět.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomika, finance, mezinárodní obchod, účetnictví, administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
Administrativa, Práce s dokumenty
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme
- Vysokoškolské vzdělání výhodou
- Praxe z administrativní pozice/práce s dokumenty
- Dobré matematické schopnosti výhodou
- Komunikativní znalost AJ (schopnost rozumět psanému textu nutná)
- Analytické myšlení, pečlivost, svědomitost, komunikativnost
- Samostatnost a odpovědnost
- Flexibilita (schopnost přijímat i úkoly a agendy z jiných oblastí)
- Ovládání MS Office
- Vysokoškolské vzdělání výhodou
- Praxe z administrativní pozice/práce s dokumenty
- Dobré matematické schopnosti výhodou
- Komunikativní znalost AJ (schopnost rozumět psanému textu nutná)
- Analytické myšlení, pečlivost, svědomitost, komunikativnost
- Samostatnost a odpovědnost
- Flexibilita (schopnost přijímat i úkoly a agendy z jiných oblastí)
- Ovládání MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Poradenská společnost COREDO (www.coredo.eu) úspěšně působí na evropském trhu právních služeb od roku 2016. Našimi klienty jsou malé a střední společnosti působící v různých oblastech podnikání i individuální klienti v Evropě i v zemích bývalého Sovětského svazu.
Poskytujeme širokou škálu právních, finančních a poradenských služeb a pomáháme našim klientům zvyšovat efektivitu a rentabilitu jejich podnikání, posilovat jejich pozici na trhu a dosahovat jejich strategických cílů. Jsme vždy připraveni nabídnout optimální a rychlé řešení jakéhokoliv problému, poskytnout potřebnou pomoc a účinnou podporu.
Poskytujeme širokou škálu právních, finančních a poradenských služeb a pomáháme našim klientům zvyšovat efektivitu a rentabilitu jejich podnikání, posilovat jejich pozici na trhu a dosahovat jejich strategických cílů. Jsme vždy připraveni nabídnout optimální a rychlé řešení jakéhokoliv problému, poskytnout potřebnou pomoc a účinnou podporu.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 4085030
Posting date: 19.5.2021
2021-05-19
location: Praha Position: Compliance specialista, Klientský pracovník, Pracovník platebního styku, Specialista back office, Specialista prevence podvodů Company: Res Judicata s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc