Referent/ka logistiky/zákaznický servis - komplexní práce

SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod

Místo práce
Praha 3, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35-45000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Kdo je naším klientem?
Mezinárodní výrobní a obchodní společnost dodávající svým klientům zejména z průmyslového odvětví řešení automatizace a pro obchodní a bytovou sféru řešení monitorovacích systémů, chlazení, vytápění a další. I přes to, že vede kanceláře po celém světě a dohromady společnost čítá kolem 150 000 zaměstnanců, česká pobočka čítá do 10 lidí a počítat můžete spíše s rodinným prostředím, než-li korporátem.

S jakým cílem hledáme novou kolegyni/nového kolegu?
Nová posila do týmu bude prostředníkem mezi polským shared service centrem, které zpracovává zákaznické objednávky, obchodním a logistickým oddělením a zároveň zákazníkem samotným. Dále bude kontaktní osobou pro externí účetní společnost, které bude předávat podklady další zpracování. V největší míře půjde o koordinaci obchodních zakázek od A do Z z pohledu zákaznické spokojenosti a řešení nestandardních situací jak interně, tak i externě.

Konkrétně se setkáte s/se:
• Kontrolou správnosti objednávek v systému (cena vs. nabídka, množství, podmínky), jejich potvrzení a kontrola doručení, poté kontrola fakturačního procesu
• Komunikací se zákazníkem v případě dotazů ohledně dodacích podmínek, lhůt, ceně atd. (jak mailem, tak po telefonu)
• Komunikací s kolegy z obchodního oddělení přímo v Čechách, dále komunikace s SSC v Polsku a dalšími kolegy na Slovensku
• Komunikací s externí účetní společností – předávání podkladů pro zpracování finančního a daňového účetnictví; spolupráce na závěrkách
• Prací v systémech SyteLine, SAP, Pack Office
• Služebními cestami – při zaučování do Polska a Německa, abyste poznal/a nejbližší kolegy, poté cca 1-2 za měsíc k zákazníkům po Česku společně s obchodním zástupcem. Řidičský průkaz není nutný

***Objednávek je cca 15-20 denně, tedy 400-500 měsíčně, 90 % z nich je bezproblémových, cca 10 % z nich vyžaduje extra péči***

Co od nového kolegy/kolegyně očekáváme:
• Výbornou znalost angličtiny – její využití jak v psané, tak i mluvené formě bude na denní bázi (komunikace jak interně, tak externě)
• Pečlivost a všímavost – práce s čísly, kontrola jejich správnosti
• Alespoň obecnou znalost procesů mezinárodního obchodu – Incoterms, Payment terms, přeprava a účetních procesů a terminologie
• Týmového hráče, na kterého je spoleh a který k věcem přistupuje proaktivně
• Znalost systémů SyteLine a SAP jsou výhodou, nikoli podmínkou

Co klient dokáže nabídnout:
• Zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda plus roční bonusy) na základě předešlé praxe
• Možnost občasné práce z domova v případě potřeby
• Mobilní telefon, laptop
• 5 týdnů dovolené, 4 sick days
• 3% z hrubé mzdy příspěvek na penzijní připojištění
• Pracoviště na Praze 3
• Smlouva na dobu neurčitou

V případě zájmu nám zašlete své CV s pár slovy o sobě a my se s Vámi obratem spojíme a domluvíme se na dalším postupu. Budeme se těšit!

Zaměstnanecké výhody, benefity

5 týdnů dovolené, 4 sick days, 3% z hrubé mzdy příspěvek na penzijní připojištění

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Mezinárodní výrobní a obchodní společnost dodávající svým klientům zejména z průmyslového odvětví řešení automatizace a pro obchodní a bytovou sféru řešení monitorovacích systémů, chlazení, vytápění a další. I přes to, že vede kanceláře po celém světě a dohromady společnost čítá kolem 150 000 zaměstnanců, česká pobočka čítá do 10 lidí a počítat můžete spíše s rodinným prostředím, než-li korporátem.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3610018  Posting date: 27.2.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 35-45000 Kč