We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka back-officu/oddělení (vlastní agenda)
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/dohodou
ihned/dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude náplní práce naší nové kolegyně/nového kolegy?
Stane se administrativní podporou čtyř ředitelů různých oddělení, z čehož dva Vás budou „využívat“ aktivně. Nemusíte se však obávat vaření kávy a obstarávání soukromé agendy, budete mít převážně svou vlastní, na ostatních nezávislou náplň práce.
Tou bude zejména:
Pořizování zápisů z porad jednotlivých oddělení, zpracování reportů (práce s MS Office)
Organizace větších meetingů – komunikace s externím cateringem, rezervace místností,..
Rozdělování stravenek pro celou společnost
Objednávání kancelářských potřeb a fakturace s tím spojená
Evidence docházky
Zajišťování oběhu nových směrnic
Práce se systémem SAP
Občasný překlad anglického textu + komunikace (usazení hostů, objednání taxi, rezervování hotelového pokoje aj.)
Jaké zkušenosti a vlastnosti hledáme?
Ideálně zkušenost z podobné pozice – asistentka pro více oddělení, minimálně 3 roky zkušeností
Trpělivost a empatii – s řediteli je příjemná komunikace, ale přeci jen jsou dohromady čtyři
Mírně pokročilou angličtinu a odvahu jí používat
Energii a ochotu, proaktivitu
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Stane se administrativní podporou čtyř ředitelů různých oddělení, z čehož dva Vás budou „využívat“ aktivně. Nemusíte se však obávat vaření kávy a obstarávání soukromé agendy, budete mít převážně svou vlastní, na ostatních nezávislou náplň práce.
Tou bude zejména:
Pořizování zápisů z porad jednotlivých oddělení, zpracování reportů (práce s MS Office)
Organizace větších meetingů – komunikace s externím cateringem, rezervace místností,..
Rozdělování stravenek pro celou společnost
Objednávání kancelářských potřeb a fakturace s tím spojená
Evidence docházky
Zajišťování oběhu nových směrnic
Práce se systémem SAP
Občasný překlad anglického textu + komunikace (usazení hostů, objednání taxi, rezervování hotelového pokoje aj.)
Jaké zkušenosti a vlastnosti hledáme?
Ideálně zkušenost z podobné pozice – asistentka pro více oddělení, minimálně 3 roky zkušeností
Trpělivost a empatii – s řediteli je příjemná komunikace, ale přeci jen jsou dohromady čtyři
Mírně pokročilou angličtinu a odvahu jí používat
Energii a ochotu, proaktivitu
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Kanceláře blízko centra na lince metra C – Pražského povstání
Zajímavé a motivační finanční ohodnocení
Flexibilní pracovní doba a zkrácený pracovní týden (37,5 hod)
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy (15 000 Kč ročně), stravenky (100 Kč, 66 % hrazeno), 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
Příspěvek do penzijně-pojistného programu ve výši až 2 566 Kč měsíčně
Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou
Zajímavé a motivační finanční ohodnocení
Flexibilní pracovní doba a zkrácený pracovní týden (37,5 hod)
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy (15 000 Kč ročně), stravenky (100 Kč, 66 % hrazeno), 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
Příspěvek do penzijně-pojistného programu ve výši až 2 566 Kč měsíčně
Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Energetická společnost strategického významu a současně zaměstnavatel s dobrým jménem na pracovním trhu spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a zkráceným pracovním týdnem – zn. co víc si přát?
Energetická společnost strategického významu a současně zaměstnavatel s dobrým jménem na pracovním trhu spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a zkráceným pracovním týdnem – zn. co víc si přát?
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3760369
Posting date: 11.9.2019
2019-09-11
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Basic wage component (gross) and other rewards: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc