We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka předsedy představenstva
SPGroup a.s.
Místo práce
Masarykovo nábřeží 28, Nové Město, Česko
Masarykovo nábřeží 28, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
16.8.2019
16.8.2019
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vedení diáře předsedy představenstva, koordinování a příprava schůzek, správa kontaktů;
- sjednávání schůzek s obchodními partnery z oblasti korporátní, i municipální i politické sféry;
- komunikace s obchodními partnery a dodavateli služeb;
- interní komunikace v rámci jednotlivých oddělení a dceřiných společností;
- příprava podkladů pro schůzky předsedy představenstva, příprava prezentací, příprava materiálů k poradám - - vedení a zasedání představenstva dceřiných společností, zajištění zápisů z porad;
- organizace služebních i soukromých cest (letenky, ubytování, apod.);
- metodické vedení dalších asistentek;
- supervize oběhu smluv a dokumentů, archivace dokumentů;
- samostatné plnění operativních úkolů a projektů.
Pracovní doba:
8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00
Nástup:
dohodou, ideálně do 19.8.2019
- sjednávání schůzek s obchodními partnery z oblasti korporátní, i municipální i politické sféry;
- komunikace s obchodními partnery a dodavateli služeb;
- interní komunikace v rámci jednotlivých oddělení a dceřiných společností;
- příprava podkladů pro schůzky předsedy představenstva, příprava prezentací, příprava materiálů k poradám - - vedení a zasedání představenstva dceřiných společností, zajištění zápisů z porad;
- organizace služebních i soukromých cest (letenky, ubytování, apod.);
- metodické vedení dalších asistentek;
- supervize oběhu smluv a dokumentů, archivace dokumentů;
- samostatné plnění operativních úkolů a projektů.
Pracovní doba:
8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00
Nástup:
dohodou, ideálně do 19.8.2019
Zaměstnanecké výhody, benefity
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- pracoviště Praha 1, kancelář s výhledem na Pražský hrad;
- zázemí stabilní společnosti;
- roční bonus, příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, příspěvek na vzdělání;
- dlouhodobost a stabilitu.
V rámci výběrového řízení nabízíme možnost strávit u nás 2-3 hodiny a zažít atmosféru běžného chodu pro správné rozhodnutí.
- pracoviště Praha 1, kancelář s výhledem na Pražský hrad;
- zázemí stabilní společnosti;
- roční bonus, příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, příspěvek na vzdělání;
- dlouhodobost a stabilitu.
V rámci výběrového řízení nabízíme možnost strávit u nás 2-3 hodiny a zažít atmosféru běžného chodu pro správné rozhodnutí.
Informace o náboru
Pracovní doba:
8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00
Nástup:
dohodou, ideálně do 19.8.2019
8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00
Nástup:
dohodou, ideálně do 19.8.2019
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
obchodní akademie
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně 5 let praxe na pozici asistentky top managementu PODMÍNKOU, především zkušenosti s vedením diáře nadřízeného - příprava schůzek s top partnery a významnými osobnostmi;
- zralá osobnost s bohatými osobními i profesními zkušenostmi.
- komunikativní znalost angličtiny (základní komunikace se zahraničními partnery);
- výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet, Power Point);
- výtečné organizační schopnosti, komunikační dovednosti na vysoké úrovni, profesionalita, reprezentativní vystupování;
- schopnost rychlého psaní dle diktátu;
- zdravý úsudek, předvídání událostí, předcházení problémům a úspora energie nadřízeného;
- zodpovědnost, flexibilita, loajalita, trpělivost;
- diskrétnost při nakládání s informacemi;
- zralá osobnost s bohatými osobními i profesními zkušenostmi.
- komunikativní znalost angličtiny (základní komunikace se zahraničními partnery);
- výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet, Power Point);
- výtečné organizační schopnosti, komunikační dovednosti na vysoké úrovni, profesionalita, reprezentativní vystupování;
- schopnost rychlého psaní dle diktátu;
- zdravý úsudek, předvídání událostí, předcházení problémům a úspora energie nadřízeného;
- zodpovědnost, flexibilita, loajalita, trpělivost;
- diskrétnost při nakládání s informacemi;
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb , ve kterých je leaderem trhu v ČR. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket a flexibilních obalů a výrobce elektroizolátorů, dále ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty .
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3699334
Posting date: 20.6.2019
2019-06-20
location: Praha Position: Asistent, Office manager Company: SPGroup a.s.