We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor/ka dopravy (d/n)- distribuční centrum Postřižín
Místo práce
Postřižínská, Odolena Voda, Česko
Postřižínská, Odolena Voda, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 600 - 27 800 Kč/měsíc
25 600 - 27 800 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
V čem je práce v Tescu speciální?
Obchodní domy a hypermarkety Tesco nabízejí široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží.
V ČEM JE PRÁCE V DISTRIBUČNÍM CENTRU SPECIÁLNÍ?
Distribuční centrum poskytuje prvotřídní služby všem Tesco obchodům v rámci střední Evropy. Distribuční centrum dbá na to, aby byly produkty včas na správném místě a v té nejlepší kvalitě. Tímto podporujeme naše kolegy na obchodních jednotkách, kteří tak mohou našim zákazníkům dopřát ten nejlepší zážitek z nakupování.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE:
• přijímání, kompletace a vydávání přepravních dokumentů
• zajištění, že dokumenty jsou zpracovány dle nastavených procesů
• spolupráce s obchodními jednotkami, týmy skladu, přepravci a řidiči
• správa online knihy jízd
• komunikace s řidiči a zadávání dat do systému Microlise
• příprava reportů
CO UMÍTE A MÁTE ZA SEBOU:
• středoškolské vzdělání
• zkušenosti s administrativou
• základní znalost dopravy
• uživatelská úroveň Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point)
• organizační a komunikační dovednosti
• zaměření na detail
• týmovost
• flexibilita
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE NABÍZÍME:
• KARIÉRNÍ RŮST – Není pro nás jen prázdnou frází. Podporujeme naše kolegy v rozvoji, jsme velká mezinárodní firma se spoustou příležitostí a otevřených dveří.
• KOLEKTIV - Vztahy mezi kolegy jsou důležité a proto podporujeme volnočasové aktivity. Ať už se jedná o sport, teambuildingy nebo jiné akce pro naše zaměstnance.
• OSOBNÍ ROZVOJ - V neposlední řadě vám dopřejme dostatečnou míru samostatnosti a prostor pro vaše nápady.
Chcete se stát součástí našeho týmu a podílet se na budování jedné z největších maloobchodních značek? Stačí kliknout na tlačítko ODPOVĚDĚT!
Distribuční centrum poskytuje prvotřídní služby všem Tesco obchodům v rámci střední Evropy. Distribuční centrum dbá na to, aby byly produkty včas na správném místě a v té nejlepší kvalitě. Tímto podporujeme naše kolegy na obchodních jednotkách, kteří tak mohou našim zákazníkům dopřát ten nejlepší zážitek z nakupování.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE:
• přijímání, kompletace a vydávání přepravních dokumentů
• zajištění, že dokumenty jsou zpracovány dle nastavených procesů
• spolupráce s obchodními jednotkami, týmy skladu, přepravci a řidiči
• správa online knihy jízd
• komunikace s řidiči a zadávání dat do systému Microlise
• příprava reportů
CO UMÍTE A MÁTE ZA SEBOU:
• středoškolské vzdělání
• zkušenosti s administrativou
• základní znalost dopravy
• uživatelská úroveň Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point)
• organizační a komunikační dovednosti
• zaměření na detail
• týmovost
• flexibilita
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE NABÍZÍME:
• KARIÉRNÍ RŮST – Není pro nás jen prázdnou frází. Podporujeme naše kolegy v rozvoji, jsme velká mezinárodní firma se spoustou příležitostí a otevřených dveří.
• KOLEKTIV - Vztahy mezi kolegy jsou důležité a proto podporujeme volnočasové aktivity. Ať už se jedná o sport, teambuildingy nebo jiné akce pro naše zaměstnance.
• OSOBNÍ ROZVOJ - V neposlední řadě vám dopřejme dostatečnou míru samostatnosti a prostor pro vaše nápady.
Chcete se stát součástí našeho týmu a podílet se na budování jedné z největších maloobchodních značek? Stačí kliknout na tlačítko ODPOVĚDĚT!
Bez čeho se neobejdete?
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
ID: 3913029
Posting date: 18.5.2020
2020-05-18
location: Odolena Voda Position: Administrativní pracovník, referent, Logistik Company: Tesco Stores ČR a.s.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 25 600 Kč/měsíc