We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Skladový referent/ka
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22000-26000
22000-26000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> příprava a zpracování základních formulářů a papírové dokumentace, která následně slouží dalším oddělením nebo zákazníkům
> získávání a zpracovávání důležitých informací související se zaměřením daného oddělení
> vyřizování reklamací, připomínek a stížností
> organizace systému příjmů, výdejů a odborného ukládání skladovaných surovin, materiálů a výrobků
> vedení a zpracovávání skladové evidence a další související agendy výpočetní technikou
> sledování vnitropodnikových norem zásob
> zpracovávání průběžných přehledů stavu zásob jednotlivých druhů skladovaných materiálů ve skladu
> vznášení požadavků na zásobovače za účelem zajištění optimálního stavu potřebného zboží,
> organizace skladové inventarizace
> pravidelný příjem a výdej zboží v nezatepleném skladu, administrativní část práce v kanceláři
Požadujeme:
> úplné střední odborné vzdělání s maturitou
> praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
> logické uvažování, schopnost samostatně řešit vzniklé situace
> spolehlivost, zodpovědnost
> praxe ve skladu s potravinami výhodou
> čistý registr trestů
> pojištění zodpovědnosti
Nabízíme:
> stravenky ve výši 105Kč
> dobré mzdové ohodnocení + 13. mzda (dle ziskovosti firmy)
> pracovní oblečení
> po zapracování pět týdnů dovolené a smlouva na dobu neurčitou
> příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění
> občerstvení na pracovišti
> HM 22 – 26000,- Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Železniční 7
> příprava a zpracování základních formulářů a papírové dokumentace, která následně slouží dalším oddělením nebo zákazníkům
> získávání a zpracovávání důležitých informací související se zaměřením daného oddělení
> vyřizování reklamací, připomínek a stížností
> organizace systému příjmů, výdejů a odborného ukládání skladovaných surovin, materiálů a výrobků
> vedení a zpracovávání skladové evidence a další související agendy výpočetní technikou
> sledování vnitropodnikových norem zásob
> zpracovávání průběžných přehledů stavu zásob jednotlivých druhů skladovaných materiálů ve skladu
> vznášení požadavků na zásobovače za účelem zajištění optimálního stavu potřebného zboží,
> organizace skladové inventarizace
> pravidelný příjem a výdej zboží v nezatepleném skladu, administrativní část práce v kanceláři
Požadujeme:
> úplné střední odborné vzdělání s maturitou
> praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
> logické uvažování, schopnost samostatně řešit vzniklé situace
> spolehlivost, zodpovědnost
> praxe ve skladu s potravinami výhodou
> čistý registr trestů
> pojištění zodpovědnosti
Nabízíme:
> stravenky ve výši 105Kč
> dobré mzdové ohodnocení + 13. mzda (dle ziskovosti firmy)
> pracovní oblečení
> po zapracování pět týdnů dovolené a smlouva na dobu neurčitou
> příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění
> občerstvení na pracovišti
> HM 22 – 26000,- Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Železniční 7
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Pro našeho klienta, společnost Marauder s.r.o., která se zabývá pronájmem skladovacích prostor, hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici:
Pro našeho klienta, společnost Marauder s.r.o., která se zabývá pronájmem skladovacích prostor, hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3311102
Posting date: 15.2.2018
2018-02-15
location: Plzeň - město Position: Administrativní pracovník, referent, Referent odbytu, Skladník Company: Trenkwalder a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 22000-26000