Finanční kontrolor

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pokud disponujete praxí z výrobní firmy, hovoříte anglicky, baví Vás práce s čísly, ale také s lidmi a dokážete ukočírovat náklady a nastavovat procesy, pak čtěte dále. Orientační záběr činností:

- kontrola dodržování interních předpisů
- zmapování procesů, zavádění nových
- zpracování ekonomických dat, reporting
- kontrola nákladů, řízení cash flow
- kontakt se státní správou a finančními institucemi
- spoluúčast na tvorbě rozpočtu
- hodnocení efektivnosti investic
- fakturace

Požadavky:
- alespoň 3 roky odborné praxe na podobné pozici ve výrobní společnosti
- pokročilá znalost AJ slovem i písmem (zahraniční vedení, reporty)
- orientace v legislativě vázené k ekonomice a v účetní osnově
- analytické myšlení, preciznost, systematičnost, samostatnost
- výborná znalost práce na PC, zvl. Excel, výhodou SAP
- VŠ vzdělání ekonomického směru

Náplň práce:
- práce na hlavní pracovní poměr pro mezinárodní rostoucí výrobní společnost
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na vzdělávání, na volnočasové aktivity a jazykové kurzy
- závodní stravování, pružná pracovní doba, měsíční a roční finanční bonusy
- nástup možný dohodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro mezinárodní výrobní společnost exportující do zahraničí hledáme zkušeného analytika v oboru finance.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomika, finance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3417979  Posting date: 12.6.2018