We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedoucí divize dispečink
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Olomouc, Česko
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V této roli se najde ten, kdo hledá změnu, možnost nejen řídit, ale také rozvíjet své podřízené včetně sebe. Bez zkušeností z oboru to nepůjde, stejně tak je třeba uchovat si přirozenou autoritu a umět zapadnout do sehraného a stabilního týmu. Co Vás tedy čeká?
- vedení přímých podřízených (cca 15 dispečerů)
- zajišťování chodu oddělení, organizace a kontrola činností
- spolupráce při rozvoji společnosti a svěřeného úseku
- nastavení efektivního fungování procesů (plánování tras, vytěžování vozidel, nákladovost)
- účast na možných výběrových řízeních, sledování sjednaných zakázek
- řízení porad, reporting vedení firmy, motivace týmu
Profil uchazeče:
- nutná praxe v oboru (spedice, logistika, silniční nákladní doprava, dispečink)
- manažerské dovednosti, vítané jsou zkušenosti s vedením menších týmů
- výborné organizační i komunikační dovednosti, schopnost argumentace
- samostatnost při plnění úkolů, odpovědnost za vlastní rozhodnutí
- vítané jsou inovace, kreativní myšlení, podnikavost i odolnost vůči stresu
- výhodou vzdělání v dopravním oboru
- základní znalost jazyka anglického
Naše nabídka:
- vedoucí statická role pro stabilní a prosperující firmu s dlouholetou tradicí
- přátelský tým, moderní vozový park, stále se zlepšující pracovní prostředí
- služební vůz, mobil, PC
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- penzijní připojištění, 25 dnů dovolené, stravenky, zvýhodněný mobilní tarif
- odměna při pracovních výročích, za dárcovství krve, firemní akce
- vedení přímých podřízených (cca 15 dispečerů)
- zajišťování chodu oddělení, organizace a kontrola činností
- spolupráce při rozvoji společnosti a svěřeného úseku
- nastavení efektivního fungování procesů (plánování tras, vytěžování vozidel, nákladovost)
- účast na možných výběrových řízeních, sledování sjednaných zakázek
- řízení porad, reporting vedení firmy, motivace týmu
Profil uchazeče:
- nutná praxe v oboru (spedice, logistika, silniční nákladní doprava, dispečink)
- manažerské dovednosti, vítané jsou zkušenosti s vedením menších týmů
- výborné organizační i komunikační dovednosti, schopnost argumentace
- samostatnost při plnění úkolů, odpovědnost za vlastní rozhodnutí
- vítané jsou inovace, kreativní myšlení, podnikavost i odolnost vůči stresu
- výhodou vzdělání v dopravním oboru
- základní znalost jazyka anglického
Naše nabídka:
- vedoucí statická role pro stabilní a prosperující firmu s dlouholetou tradicí
- přátelský tým, moderní vozový park, stále se zlepšující pracovní prostředí
- služební vůz, mobil, PC
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- penzijní připojištění, 25 dnů dovolené, stravenky, zvýhodněný mobilní tarif
- odměna při pracovních výročích, za dárcovství krve, firemní akce
Informace o náboru
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho profesního životopisu mailem.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Pro významného zaměstnavatele působícího v oblasti silniční nákladní dopravy obsazujeme manažerskou pozici.
Pro významného zaměstnavatele působícího v oblasti silniční nákladní dopravy obsazujeme manažerskou pozici.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
doprava, spedice, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3462306
Posting date: 2.8.2018
2018-08-02
location: Olomouc, Česko Position: Ředitel logistiky, Vedoucí dopravy Company: Trenkwalder a.s.