We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent/ka administrativy
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 25 000 Kč/měsíc
23 000 - 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude náplní Vaší práce?
- objednávání zboží, koordinace dodání zboží, fakturace
- komunikace s obchodními partnery
- správa a zavádění smluv do informačního systému
- zpracování objednávek z e-shopu
Koho hledáme?
- máte min. SŠ vzdělání a praxi v oblasti obchodní administrativy
- umíte vytvořit faktury, opravné doklady apod.
- ovládáte MS Excel
- výhodou je, pokud umíte pracovat se systémem Navision
- jste komunikativní – víte, jak komunikovat a jednat s obchodními partnery
Co nabízíme?
- dny dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu
- sick days
- Multisport kartu
- stravenky
- zázemí moderních kanceláří v Brně
- nástup možný ihned
- objednávání zboží, koordinace dodání zboží, fakturace
- komunikace s obchodními partnery
- správa a zavádění smluv do informačního systému
- zpracování objednávek z e-shopu
Koho hledáme?
- máte min. SŠ vzdělání a praxi v oblasti obchodní administrativy
- umíte vytvořit faktury, opravné doklady apod.
- ovládáte MS Excel
- výhodou je, pokud umíte pracovat se systémem Navision
- jste komunikativní – víte, jak komunikovat a jednat s obchodními partnery
Co nabízíme?
- dny dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu
- sick days
- Multisport kartu
- stravenky
- zázemí moderních kanceláří v Brně
- nástup možný ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu novou kolegyni/kolegu.
Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu novou kolegyni/kolegu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3682027
Posting date: 30.5.2019
2019-05-30
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Company: Trenkwalder a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 23 000 - 25 000 Kč/měsíc