We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka ředitele s AJ
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás – dejte o sobě vědět!
Vaše náplň práce:
- komplexní zajištění administrativy celé společnosti včetně sekretariátu
- operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
- zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
- zajišťování letenek, víz a hotelů
- plnění operativních úkolů spojených s vedením společnosti, s provozem firmy a spolupráce s kolegy
Profil kandidáta:
- plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
- praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
- výhodou jazyk ruský
- znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
- znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
- schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost
Naše nabídka:
- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava (centrum)
Jiné sdělení:
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více na Vás budeme těšit při dalším jednání.
Vaše náplň práce:
- komplexní zajištění administrativy celé společnosti včetně sekretariátu
- operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
- zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
- zajišťování letenek, víz a hotelů
- plnění operativních úkolů spojených s vedením společnosti, s provozem firmy a spolupráce s kolegy
Profil kandidáta:
- plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
- praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
- výhodou jazyk ruský
- znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
- znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
- schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost
Naše nabídka:
- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- dobré finanční ohodnocení
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava (centrum)
Jiné sdělení:
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více na Vás budeme těšit při dalším jednání.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.
Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3686017
Posting date: 4.6.2019
2019-06-04
location: Ostrava Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: Trenkwalder a.s.