We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Správce areálu-facility management
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> zajištění hospodárného a efektivního fungování provozního areálu o velikosti 70.000 m2 v Plzni (areál Skladová 6, areál Železniční 7)
> vyhledávání a správa nájemníků areálu
> správa budov a skladů
> zajištění ochrany objektů, zajištění úklidu budov
> zajištění údržby budov a pozemků
> tvorba, plnění a vyhodnocování splnění stanovených cílů
> zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
> poptání oprav a vyhodnocení nejlepších nabídek, dohled nad realizací oprav a provozu
Požadujeme:
> prokazatelné zkušenosti na dané či obdobné pozici min. 2 roky
> vzdělání technického směru výhodou
> znalost programu Excel na velmi dobré úrovni pro dohled nad evidencemi
> spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
> orientaci na cíl a výsledek u zadaných úkolů
> schopnost aktivně řešit vzniklé problémy
> schopnost efektivního plánování a organizace práce
> odolnost proti stresu
> časová flexibilita
> platná vyhláška č. 50/1978 Sb. výhodou
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> možnost spolupráce na pracovní smlouvu, živnostenský list, DoPP
> zázemí stabilní společnosti, precizní zaučující program, podpora administrativy
> příležitosti pro seberealizaci
> motivující mzdové ohodnocení
> příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na pojištění, mnoho dalších benefitů
> mobilní telefon, automobil k užívání
> mzda 35 000 - 45 000,- Kč + motivační ohodnocení kvality provedené práce, spolupráce lze i na IČO
> + roční prémie vycházející z ekonomického výsledku firmy
Po zapracování individuální domluva.
Nástup: ihned
> zajištění hospodárného a efektivního fungování provozního areálu o velikosti 70.000 m2 v Plzni (areál Skladová 6, areál Železniční 7)
> vyhledávání a správa nájemníků areálu
> správa budov a skladů
> zajištění ochrany objektů, zajištění úklidu budov
> zajištění údržby budov a pozemků
> tvorba, plnění a vyhodnocování splnění stanovených cílů
> zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
> poptání oprav a vyhodnocení nejlepších nabídek, dohled nad realizací oprav a provozu
Požadujeme:
> prokazatelné zkušenosti na dané či obdobné pozici min. 2 roky
> vzdělání technického směru výhodou
> znalost programu Excel na velmi dobré úrovni pro dohled nad evidencemi
> spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
> orientaci na cíl a výsledek u zadaných úkolů
> schopnost aktivně řešit vzniklé problémy
> schopnost efektivního plánování a organizace práce
> odolnost proti stresu
> časová flexibilita
> platná vyhláška č. 50/1978 Sb. výhodou
> řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
> možnost spolupráce na pracovní smlouvu, živnostenský list, DoPP
> zázemí stabilní společnosti, precizní zaučující program, podpora administrativy
> příležitosti pro seberealizaci
> motivující mzdové ohodnocení
> příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na pojištění, mnoho dalších benefitů
> mobilní telefon, automobil k užívání
> mzda 35 000 - 45 000,- Kč + motivační ohodnocení kvality provedené práce, spolupráce lze i na IČO
> + roční prémie vycházející z ekonomického výsledku firmy
Po zapracování individuální domluva.
Nástup: ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, společnost VYSSPA Sports Technology s.r.o., dodavatel specializovaných sportovních staveb (atletické dráhy, fotbalové hřiště apod.), hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3694401
Posting date: 14.6.2019
2019-06-14
location: Plzeň Position: Facility manager, Správce budov Company: Trenkwalder a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc