Referent/ka logistiky

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • příprava a kontrola celních podkladů pro jednotlivé dovozní a vývozní případy
  • vystavování vývozních, dovozních a tranzitních dokumentů
  • komunikace s celním úřadem a přepravními společnostmi
  • zpracování a vedení Intrastatu
  • vedení evidence příslušných dokladů
  • reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Zajímavou a perspektivní práci v rámci prosperující mezinárodní skupiny.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Týden dovolené navíc.
  • 13. mzda.
  • Podporu vzdělávání profesního, jazykového a osobnostního charakteru.
  • Možnost firemního stravování v závodní jídelně, příspěvek zaměstnavatele 55%, výběr z 6 druhů jídel.
  • Příspěvek na dojíždění až do výše 2.000,-Kč/měsíčně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Příspěvek na sportovní aktivity - MultiSport

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Pro svého významného zahraničního klienta, světového výrobce CNC brousících strojů se sídlem v Brně, hledám vhodného kandidáta:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ vzdělání
  • znalost celní problematiky a praxe v oboru celních služeb
  • samostatnost a flexibilita
  • týmový hráč s proaktivním duchem
  • psaní všemi deseti
  • znalost ERP systému SAP výhodou
  • znalost německého jazyka výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3711681  Posting date: 8.7.2019  The job comes from another website or source.